Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Съмнения в Ред Бул относно системата за по-добро обтичане на задното крило

Съмнения в Ред Бул относно системата за по-добро обтичане на задното крило

70
0

След доминацията в Барселона много специалисти очакваха от Ред Бул да повторят картината и в Истанбул, но поне в първия ден от уикенда това не стана. От екипа изпробваха вградената вече система за по-добро обтичане на задното крило, чиито ефект в увеличаването на скоростта на правите се очаква да се види напрактика в съботния ден.

В края на втората сесия Марк Уебър пък получи повреда в двигателя.

“Моторът бе навъртял доста километри и всички очаквахме, че нещата са в червената зона”, обясни австралиецът, завършил деня на второ място.

След като изключи двигателя си, той се впусна в дискусия с маршалите на пистата.

“В нашите коли, както знаете нямаме ръчна спирачка, тук пистата е с доста наклони и затова се мъчех да обясня да сложат нещо пред и зад колелата, за да не тръгне, когато изляза от кокпита. Това обаче бе трудно да се обясни с каска без да излизам.

Ще трябва да обсъдим данните от системата за обтичане, защото те не са еднозначни. Момчетата са свършили чудесна работа и се надявам да се справим бързо с баланса. Като цяло деня премина чудесно, но все още не е ясно дали ще използваме системата и утре.”

“Труден ден за нас, защото имахме много работа около вграждането на новата система”, изморено обясни Себастиян Фетел. “Трябва да направим фина настройка на това съоръжение, но като цяло всичко върви по план.”

Фетел използва ново шаси, закачливо наречено от механиците Randy Mandy – Страхотната Манди, което замени Luscious Liz – Сладката Лиз.

“Чувствам колата отново много добре и се радвам че баланса отново е отличен”, усмихнат завърши Фетел.