Себастиан Льоб отново е начело в Световния рали шампионат, след като спечели победата в Рали Акрополис.
Когато неговите опоненти имаха проблеми по време на съботните етапи, пилотът на Ситроен успя да премине спокойно и през неделния ден, като преднината му пред втория Петер Солберг бе повече от минута. Това междувременно бе доста обещаващ дебют за Субару Импреза WRC08.
В същото време дошлият като лидер в класирането Мико Хирвонен успя да преодолее проблемите, които го бяха сполетели по-рано, в резултат на което завърши на трета позиция. Така той изостава минимално от Льоб на една точка.
Реално възможността да спечелят надпреварата имаха и двамата пилоти на Ситроен, двамата пилоти на Форд, както и Солберг, но в случая французинът имаше по-малко проблеми от своите опоненти, като за цялото събитие имаше само едно спукване на гума.
Това се дължеше от една страна на интелигентно каране, а от друга и на не малка доза късмет. Льоб забавяше умишлено в етапите, в които усещаше, че може да има проблеми с окачването или гумите, докато същевременно караше на ръба на възможностите си, когато условията го позволяваха.
Льоб поведе още в петък, след като ранният лидер Яри-Мати Латвала спука гума. Това позволи после на Дани Сордо да поведе в събота, но още същия ден испанецът загуби няколко позиции заради спукване.
И докато Сордо отиде на седма позиция, то неговият съотборник Льоб запази първата си позиция до края на надпреварата.
Урмо Аава, който също караше Ситроен, успя да завърши на четвърто място, което е най-доброто класиране за естонеца. Дани Сордо междувременно успя да си върне две позиции и завърши на пето място. След него останаха Матю Уилсън, Латвала и Хенинг Солберг с Форд. Челната десетка бе допълнена от Тони Гардемайстер със Сузуки и Конрад Раутенбах със Ситроен.
Окончателно класиране в Рали Акрополис:
1. Льоб (Ситроен) 3.54:54.7 ч.
2. П. Солберг (Субару) + 1:09.5 мин.
3. Хирвонен (Форд) + 1:56.1 мин.
4. Аава (Ситроен) + 4:19.7 мин.
5. Сордо (Ситроен) + 4:49.4 мин.
6. Уилсън (Форд) + 6:11.3 мин.
7. Латвала (Форд) + 6:47.5 мин.
8. Х. Солберг (Форд) + 9:14.0 мин.
9. Гардемайстер (Сузуки) + 10:13.8 мин.
10. Раутенбах (Ситроен) + 13:29.1 мин.