Себастиян Фетел спечели Гран при на Сингапур за втора поредна година. Германският пилот на Ред Бул се възползва от повреда в болида на Люис Хамилтън, който напусна състезанието след първите спирания в бокса. Фернандо Алонсо пък завърши трети, зад втория пилот на Макларън, Дженсън Бътън, който зае второ място.
Температурите в Сингапур въпреки късния час на провеждане продължаваха да са около 30 градуса. Това в комбинация с останалите характеристики на трасето предполагаше сериозни натоварвания за гумите.
Хамилтън поведе на старта, а зад него във втория завой Фетел успя да изпревари Малдонадо, който няколко завоя по-късно загуби и третата позиция от Бътън. Алонсо бе пети, като местата след него до десето място останаха непроменени. Ди Реста водеше пред Уебър и Грожам, а Розберг и Шумахер водеха борба помежду си, спечелена в началото от победителя в Гран при на Китай. Зад тях пък Райконен успя да изпревари Нико Хюлкенберг и се впусна в преследване на Шумахер.
Отзад Фелипе Маса пострада, след като бе ударен леко от Витали Петров, като инцидентът завърши със счупено предно крило за пилота на Катерам и спукана гума за бразилеца. И двамата бяха принудени да направят спиране в бокса и да продължат надпреварата от дъното на колоната.
Гумите на Марк Уебър явно бяха на предела си още в деветата обиколка и австралиецът бе принуден да влезе в бокса за смяната им. Гумите на неговия съотборник Фетел явно също бяха под напрежение и той започна да губи от преднината си спрямо Бътън. В резултат на това двукратният световен шампион бе принуден да направи първото си спиране в 11-ата обиколка, за да сложи гуми от меката смес. Бътън излезе на втора позиция, но темпото му продължаваше да се подобрява, за разлика от това на водача Хамилтън.
В 12-ия тур през бокса мина Алонсо, което го извади от десетката, само обиколка по-късно и Хамилтън влезе в бокса като излезе четвърти, на две позиции пред Фетел, който в същото време успя да изпревари намиращия се пред него Райконен, който още не бе направил първото си спиране.
Финландецът и Малдонадо направиха своите спирания в 14-ата обиколка, а само една след тях същото направи и водача Бътън, който обаче не успя да излезе пред Хамилтън и Фетел. Британецът продължи да се движи трети на около пет секунди от водача, който бе следван от германския си конкурент на 1,5 сек.
До16-ия тур само Хюлкенберг и Перес не бяха влизали в бокса, но заради износването на гумите им те станаха лесна плячка на Алонсо и Ди Реста. Именно заради това и те скоро минаха за смяна на гумите, въпреки че използваха по-твърдата смес.
След първите спирания промени в класирането на практика не настъпиха, като единствено Розберг успя да изпревари Грожан при спиранията.
В 22-ата обиколка Хамилтън получи повреда, като налягането в хидравличната система на колата му падна. В резултат на това той получи повреда в скоростната кутия и отпадна.
Фетел поведе с преднина от 2,5 сек пред Бътън. Без кола пред себе си пилотът на Ред Бул обаче бързо започна да трупа преднина
В 29-ата обиколка движещия се на шеста позиция Марк Уебър влезе в бокса за втори път. Тур по-късно Малдонадо и Алонсо също минаха за втори път през пит лейна. Пилотът на Уилямс заложи на супер меката смес, докато този на Ферари отново сложи меки. Двамата излязоха на шеста и седма позиция зад Ромен Грожан.
В 33-ата минута Картикеян спря след удар в мантинелите на спирането за влизане в тунела и това предизвика излизане на кола за сигурност на пистата. Тази фаза бе използвана от двамата пилоти в челото за вторите им минавания през питлейна, както направиха и голяма част от останалите ненаправили още своите втори спирания. Изненадващо обаче през бокса мина и Малдонадо, който този път сложи гуми от по-твърдата смес.
Оказа се обаче, че колата на венецуелецът изпитва проблеми при работата си и той бе прибран в бокса в 36-ия тур.
В края на 38-ата обиколка колата за сигурност се прибра в бокса и състезанието бе рестартирано. Само обиколка по-късно обаче Михаел Шумахер удари Жан-Ерик Верн и сейфти карът отново се озова на пистата.
Марк Уебър отново влезе в бокса за трети път и се свлече извън топ 10. Състезанието бе рестартирано в 43-ия тур като Фетел отново успя да удържи водачеството си пред преследващия го Бътън. Алонсо бе излязъл трети пред Ди Реста, Розберг, Райконен и Грожан.
Заради двете излизания на колата за сигурност времетраенето на състезанието се увеличи значително и вероятността предвидените 61-а обиколки да бъдат направени преди изтичането на двата часа предвидени от правилника намаля значително.
Така три обиколки преди края състезанието бе прекратено и Фетел спечели, следван от Дженсън Бътън и Фернандо Алонсо. Испанецът продължава да води в класирането при пилотите със 194 точки, следван от Фетел със 165 и Кими Райконен със 149. Хамилтън пък остава четвърти със 142
При конструкторите Ред Бул води с 298 точки пред Макларън с 261 т.