Шестте камуфлажа, избрани от обществеността, ще бъдат произведени през юни и ще бъдат използвани за прикриване на новия PEUGEOT 3008, който ще бъде тестван по европейските пътища между 15 юли и 15 август.
През това време всички късметлии, видели и снимали един от тези камуфлажни PEUGEOT 3008 (в съответствие с правилата за пътна безопасност) могат да публикуват изображението в една от страниците на марката в социалните медии с думите #CamoCatch и @Peugeot.
Всички снимки (по една на човек), които са публикувани в социалните медии, ще бъдат събрани, за да се определят шестима победителя, които да бъдат сред първите, изпробвали новия PEUGEOT 3008 през 2024 г.
PEUGEOT даде възможност на своите последователи да изберат дизайна на камуфлажа, който ще бъде използван от новия PEUGEOT 3008 по време на неговите развойни тестове по пътищата на Европа. През май десет иновативни и впечатляващи камуфлажни дизайна от PEUGEOT бяха подложени на публично гласуване на страниците на марката в социалните медии. Тези дизайни прикриват формата и линиите на каросерията на новия PEUGEOT 3008, като същевременно създават вълнение за предстоящото представяне.
That’s a wrap on our #CamoCatch game!
These are the 10 camouflages imagined by our Design Team for the next brand-new Peugeot. Which one do you like most? Last day to vote.#CamoCatch pic.twitter.com/9fWPPw8oIs— Peugeot (@Peugeot) May 26, 2023
Хиляди души гласуваха на страниците на марката в социалните медии: Facebook, Instagram, Twitter и LinkedIn. От десетте варианта на дизайнерите на PEUGEOT, шестте, които получиха най-много гласове, бяха следните:
- Paint от темата „Street Art“,
- Menthol от темата „Optic Art“,
- Jazzy от темата „Proto’type“.
- Neon от темата „Street Art“.
- Marakech от темата „Оптично изкуство“.
- Tokyo от темата „Proto’type“.