Начало Списание Ще видим ли Перес отново във Ферари

Ще видим ли Перес отново във Ферари

33
0

На 26 години някога пилотите дебютираха във Формула 1, бяха смятани за много млади, талантът им тепърва щеше да се оценява и разкрива.
Днес на тази възраст мнозина вече имат зад гърба си по няколко сезона, а немалка част от състезателите дори и са отписани като безперспективни!
Единици получават втори шанс за изява и Серхио Перес е един от тях. След невероятното му представяне в Монако тази пролет дойде и феноменалното каране в Баку и ето, че се оказа в центъра на евентуалните промени в екипите за новия сезон.
Решихме малко по-подробно да се спрем на тази тема този път, защото наистина ангажирането от Ферари, за който и да е пилот, винаги си е събитие.
Чеко при това бе част от академията в Маранело (от октомври 2010), преди да направи впечатление със Заубер, да го ангажират в Макларън (2013 г.) и след това да спасява кариерата си във Форс Индия.
Разместванията при всички случаи няма да са много, но може да са интересни и да дадат ново съотношение на силите между отборите, за чиито технически възможности в момента отделно ви разказваме.
С помощта на графиките на Паоло д ’Алесио се връщаме и към историята на спорта и развитието на болидите в модерния ни свят, а други два конкретни разказа за мега мотора на BMW от първата турбо ера и Гран при на Унгария преди 30 години ни дават нова светлина върху формирането на днешната действителност в Гран при.
С нея обаче няма как да бъде свързано цялото ни съдържание, защото надпревари като 24 часа на Льо Ман не вълнуват по-малко, а колите в тях съвсем не са по-малко интересни от болидите и затова направихме мъничко сравнение.
Новите автомобили като цяло са доста интересни и този път се спряхме на доста, още повече че новото BMW M2 Купе бе представено от пилот като Антонио Фелекс да Коща, което бе повод да ни разкаже малко повече и за кариерата си днес във Формула Е и DTM.
В други ексклузивни интервюта Павел Лефтеров и Христо Геров ни разказват за пътя си съответно в Ауди ТТ Къп и Хюндай Рейсинг Трофи.
Юли е особено богат на състезания и след неговия край вероятно ще има повече яснота не само около развитието на борбата в Гран при, но и при останалите дисциплини, като WRC, където Хюндай спечели втора победа за годината, а Ситроен също взе успех с Крис Мийк.

Електронен вариант може да намерите в сайта e-spisanie.com