Новият болид на Ферари ще има не само задно окачване на изтегляне тип пулрод, но и предното ще използва същата система. Това твърди известният италиански технически експерт и график Джорджо Пиола в днешния брой на Gazetta dello sport.
Почти всички анализатори са убедени, че новото Ферари за F1 663, което ще бъде показано на 3 февруари ще има система на задно окачнате пулрод, като Ред Бул (при което амортисьорите са натоварени на опъване от щангата, която пренася усилието от главината до долния им край на пода). Итресенто е обаче, че след 11 година пауза Ферари ще използва подобна система и на предните колела.
Възможността за подобна схема е дошла от предписаните в новите правила параметри на носовете.
Те бяха описани подробно в брой 145 на ClubS1 от Крейг Скарбъро. Според изискванията дебелината на кокпита в зоната на носа вече е 27,5 см при оста и 42,5 см при захващането на носа за кокпита. Там общата височина на колата не бива да надхвърля 62,5 см, и има общо снижаване на носовето от порядъка на 5 см, което позволява система пулрод. Предимствата които тя би могла да осигури са свързани преди всичко с по-добро оформяне на потоците около страничните по-високи страни на болида.
Според Пиола всички отбори са обърнали специално внимание на кутиите за радиаторите, които навсякъде били иновативно оформени. Те имат решаващо влияние върху въздушния поток в задната част на колата. Заради забраната за използването на обдухвани дифузьори именно тук дизайнерите опитват да спечелят обратно загубеното след забраната притискане. Ферари имали два варианта за дизайн в задната част, за да можели да реагират на решенията на Макларън и Ред Бул.