Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Уебсайтът на Шумахер бе реактивиран по случай 20-ата годишнина от първата му...

Уебсайтът на Шумахер бе реактивиран по случай 20-ата годишнина от първата му титла

55
0
Деймън Хил,Михаел Шумахер

Уебсайтът на Михаел Шумахер бе възобновен днес по случай 20-ата годишнина от първата му титла. Немският пилот стана световен шампион през 1994 г. с Бенетон, защити успешно короната си през 1995 г., а след това спечели още пет с Ферари (от 2000 до 2004 г.).

Шумахер триумфира на 13 ноември 1994 г. след Гран при на Австралия на пистата Аделаида. Той не завършва в състезанието, но печели титлата с 1 точка преднина спрямо Деймън Хил (Уилямс) – 92:91.

Седемкратният световен шампион във Формула 1 продължава рехабилитацията си след тежки си инцидент от края на 2013 г. Той падна по време на спускане със ски и удари главата си. Впоследствие претърпя две мозъчни операции и бе половин година в изкуствена кома. След пробуждането си Шумахер бе преместен в клиника в Швейцария, а след това в дома си.

– Реактивираме уебстраницата на Михаел (http://www.michael-schumacher.de/), за да отбележим 20-ата годишнина от първата му шампионска титла – заяви мениджърът на бившия пилот Сабине Кем. – Надяваме се по този начин да дадем на многобройните фенове по цял свят нов дом. Уебсайтът е с нов дизайн и съдържа множество снимки и истории от безпрецедентната кариера на Михаел, всичките му състезания, информация и факти. Хората могат да изпращат и своите Туитър съобщения в специално обособения за това кът.

В Австралия през 1994 г. Шумахер се удря с Хил, като и двамата отпадат от състезанието. През следващия сезон германецът доминира, след което напуска Бенетон и отива във Ферари. Там работи в продължение на години с екипа, включващ Жан Тод, Рос Браун, Рори Бърни и т.н. и през 2000 г. става първият шампион на Скудерията след 1979 г. Това слага начало на най-голямата доминация в историята на Формула 1: Шумахер и Ферари са на върха пет поредни години – 2000, 2001, 2002, 2003 и 2004 г. Пилотът се оттегля от F1 в края на 2006 г., но решава да се върне с Мерцедес. С тима от Бракли изкарва три години преди окончателно да сложи край на кариерата си.