Тимът на Макларън преживя огромна промяна в цялостната си култура и философия тази година, заяви рейсинг директорът на тима Ерик Булие.
През 2015 г. отборът от Уокинг вече е с агрегати Хонда и изживя много трудно начало на сезона. Булие е част от екипа от началото на 2014 г. и имаше основна роля при организацията на работата с японската компания.
„Има огромна промяна в цялостната култура и философия. Всяко ниво на компанията е с ясно ръководство. Разбираме се каква посока искаме да следваме и след това организираме хората. Настройката се промени от това да кажем на служителите (какво да свършат) към молба. Интегрираме хората, споделяме мнения и идеи”, обясни Булие.
Той допълни, че вследствие на новия подход към работата служителите изпитват усещане за собственост към автомобилите: „Освен това са по-мотивирани и се интересуват повече от крайния резултат. Ще дам пример. От новостите, които стигнаха до писта през миналия сезон, мисля, че около 50% не работеха съвсем добре. Сега сме свели тази стойност до около 5 или 10%.”
Главният инженер на тима Питър Продрому каза от своя страна, че заедно с новия начин на работа се върви и в нова посока по отношение на аеродинамиката.
„Отборът малко позагуби пътя си по отношение на аеродинамиката през последните години. Беше очевидно, че ако продължим по същия път, ще стигнем само до определено ниво. Затова започнахме да развиваме нова аероконцепция и различен начин на работа. Тази нова концепция в голяма степен оформя бъдещата посока на развитие на тима”, заяви Продрому.
Анализ на развитието на Макларън-Хонда в началото на сезон 2015 г. ще намерите в новия брой на списание ClubS1 (182).
McLaren unseen. Our top behind-the-scenes pics from the first round of flyaways. pic.twitter.com/2XJv7TLij6
— McLaren (@McLarenF1) April 30, 2015