Макс Верстапен спечели трета победа в пет състезания от началото на сезон 2022 във Формула 1, но не се чувства спокоен заради издръжливостта на болида си Ред Бул RB18. Нидерландският пилот отбеляза това и след финала в Маями.
„Все още имаме проблеми, които трябва да изчистим. Имах толкова грижи в петък, а това влияе на уикенда ти. Особено на квалификацията. В състезанието всичко мина добре на старта, но можеше и да не стане така. Просто трябва да се постараем да няма подобни неща и уикендите ни да преминават без проблеми.“
„Изобщо въпросът с издръжливостта все още е твърде много на принципа проба-грешка. Необходимо е да изчистим нещата“, заяви Верстапен
„Вижда се, че колата е бърза. От това съм наистина много доволен. Ако един болид е бавен и издръжлив, вероятно не е толкова хубаво.“
View this post on Instagram
Серхио Перес бе дори още по-притеснен от ситуацията. Мексиканският пилот на Ред Бул каза, че всеки път се случва някакъв нов проблем
„Моят проблем мисля, че бе със сензор. Загубих някъде към 7 секунди за 2 обиколки като се появи и беше наистина лошо състезание. Положението така и не се възстанови напълно. Губех прекалено много време. На правите ми скоростта ми беше нещо от порядъка на 10 км/ч надолу“, коментира Перес след надпреварата в Маями.
„Трябва да продължим да работим упорито, защото всеки път се случват различни проблеми. За щастие този път успяхме да завършим състезанието. В един момент имаше сериозна опасност всичко да приключи. Така че е добре, че стигнахме до финала“, допълни мексиканският пилот на Ред Бул.
Междувременно се заговори, че Перес е започнал разговори с тима от Милтън Кийнс за нов договор. Хелмут Марко каза по-рано тази година, че екипът ще изчака до лятото, за да вземе решение. Нито пилотът, нито отборът бързали с разговорите. Перес има контракт до края на сезон 2022. В Алфа Таури развитието и представянето на Пиер Гасли е такова, че доведе дори до слухове за интерес от страна на Мерцедес. Марко каза, че французинът има договор с Ред Бул до края на 2023 г., така че екипът има няколко опции.