Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Верстапен пред Рикиaрдо и във втората тренировка на Ерманос Родригес

Верстапен пред Рикиaрдо и във втората тренировка на Ерманос Родригес

84
0
Макс Верстапен,Ред Бул

Пилотите на Ред Бул Макс Верстапен и Даниел Рикиардо заеха първите две места и във втората свободна тренировка за Гран при на Мексико на пистата Ерманос Родригес. Двамата имаха голямо предимство както в една бърза обиколка, така и в дълга серия от турове с много гориво.

На над 1 секунда след тях 3-и в сесията се нареди Карлос Сайнц с Рено, който затвърди силната форма на френския тим в Мексико. Испанецът изпревари с 1 хилядна Себастиан Фетел с Ферари, като в Скудерията отново имаха проблеми с износването на гумите. Зад германеца се нареди Хюлкенберг с другия болид на Рено.

Отлично се представи Брендън Хартли, който с Торо Росо завърши 6-и и остави зад себе си трима от водещите пилоти – Люис Хамилтън, Кими Райконен и Валтери Ботас, които обаче не разкриха пълния потенциал на колите си.

Райконен първи записа бърза обиколка в сесията. След него това направиха Льоклер и Ериксон. Фетел изостана на 44 хилядни от съотборника си, който след това свали още 0.3 сек. И двамата пилоти на Ферари бяха с гумите суперсофт. Фетел излезе за кратко начело, преди Хамилтън също със супермеки гуми да подобри времето му с 0.265 сек. 

 

С хиперсофт логично Хюлкенберг оглави класирането. В следващия си бърз тур Фетел постигна 1:19.007 мин и поведе, преди Хартли с нови гуми хиперсофт да заеме първото място. Бързо обаче постижението му беше подобрено от Верстапен (първи с ултрасофт), Перес и Хамилтън (със суперсофт), като последният допусна грешка в следващия си опит.

 

 

С нови гуми ултрасофт Рикиардо зае 2-ото място, нот отново бе с половин секунда по-бавен от съотборника си. Фетел с хиперсофт бе с най-добро време след втория сектор, но допусна 2 грешки в последните завои и изостана на половин секунда от Макс. Само с една хилядна по-бърз от него бе Сайнц, който зае 2-ото място.

В следващия си опит с хиперсофт холандецът подобри времето с с цели 7 десети и се оказа с над 1 сек пред всички останали. Рикаирдо с другия болид на „биковете“ този път записа много по-добър тур и се доближи на 0.153 сек от съотборника си.

40 минути преди края на сесията пилотите започнаха симулации на състезателно темпо с много гориво. Отново предимство имаха пилотите на Ред Бул, които в дълга серия с хиперсофт бяха значително по-бързи от тези на Мерцедес и Ферари. При Скудерията износването отново изглежда беше най-сериозно, като в определени обиколки изоставането на Фетел спрямо Верстапен бе няколко секунди.

 

 

Малко преди края на сесията Верстапен спря в зоната за сигурност след края първия шикан с предполагаем проблем в спирачките, като от тях се вдигаше сериозен дим. Промени в класирането логично не настъпиха и Макс отново завърши на първо място, следван от Рикиардо и Карлос Сайнц.