Volvo Cars добавя иновативност, икономичност, удобство и глътка свеж въздух на пазара на премиум автомобилите с новата си моделна гама 2016.
„Започва нова ера за Volvo Cars. Оценяваме високо силното внимание и положителен отзвук, които получихме при въвеждането на новите ни двигатели, разработени във Volvo Cars. През 2015 г. ще добавим няколко нови нива на мощност към серията Drive-E и ще предложим широка гама подобрения към нашите мотори, с цел икономичност и подобрена производителност. Така във всеки нов модел Volvo ще бие 4-цилиндрово сърце от Швеция. През 2015 г. ще видим също въвеждането на безкомпромисната технология Twin Engine на Volvo Cars в изцяло новото XC90“, коментира Майкъл Флайс, вицепрезидент „Системи за задвижване” във Volvo Cars.
Един от акцентите на Volvo през тази година е добавянето на водещи в класа си бензинови и дизелови двигатели към XC90 като част от разгръщането на гамата двигатели Drive-E. Дизеловият двигател със 190 к.с. идва със само 139 г/км и икономичен разход от 5,3 л/100 км, докато бензиновият агрегат с 254 к.с. предоставя 7,5 л/100 км и 174 г/км, което ги прави несъмнени лидери в сегмента и потвърждава ангажимента на Volvo Cars да предлага безкомпромисна комбинация от производителност и икономичност, както беше показано във версията T8 Twin Engine на XC90.
Като лидер в премиум сегмента в намаляването на CO2 емисиите и теглото през последните години, Volvo Cars продължава да прави сериозни крачки към нулеви емисии с въвеждането на някои от най-производителните двигатели в индустрията. Моделът V40 с агрегат D2 с механична трансмисия предоставя CO2 разход от едва 82 г/км – най-добро представяне в своя клас, което надхвърля повечето изисквания за данъчно облагане в Европа. Моделът S60 с мотор D2 с механична трансмисия има разход от едва 96 г/км, докато същият двигател на V60 е със силно конкурентните 98 г/км. Допълнително подобрение в разхода на гориво и намалени нива на емисии могат да се видят също при XC60 D4 AWD, при който има 12% намаление на емисиите и при D5 2.4 AWD с автоматична трансмисия, при който разходът пада на едва 149 г/км.
От средата на 90-те години Volvo Cars развиват иновативни решения за намаляване количеството външни замърсители на въздуха, които могат да навлязат в купето. Награждаваната система на Volvo Cars за контрол на качеството на въздуха предлага филтриране от световна класа. Освен от полени и твърди частици, входящият въздух се филтрира и от въглероден оксид, азотни оксиди и въглеводороди. CleanZone, по-широкият подход на Volvo към качеството на въздуха, емисиите и миризмите в купето, осигурява интериор без замърсители, който няма аналог сред другите производители на автомобили.