Volvo Cars стартира нова концепция за онлайн продажби в няколко европейски пазара, които са под карантина. Това ще позволи на клиентите там да купуват или взимат под наем нови Volvo автомобили без да се налага да напускат комфорта на собствения си дом.
Продажбите на автомобили по целия свят са силно засегнати от коронавируса. Блокадата в няколко европейски страни не позволява на клиентите да купуват или наемат нови автомобили от дилърите както обикновено, поради строгите указания за социално дистанциране и налаганите карантинни политики. За да предостави на желаещите възможността да се сдобият с автомобил по безопасен начин, Volvo Cars представи новата концепция Stay Home Store. Тя ще позволи на клиентите в няколко европейските страни като Германия, Франция и Италия лесно да разглеждат, избират, купуват или взимат под наем нови Volvo автомобили онлайн.
Концепцията за Stay Home Store използва съществуващия инструмент за онлайн продажби на Volvo Cars
Тя предоставя на клиентите и дилърите нова, прозрачна и лесна за използване платформа за взаимодействие без необходимост от физически срещи.
Клиентите могат в реално време да разглеждат и да избират от редица атрактивни предварително договорени цени и лизингови условия за нови Volvo автомобили. Stay Home Store също предлага на купувачите допълнителни гъвкави условия. Отразявайки настоящия икономически климат, концепцията позволява да се избере опция без първоначална вноска при покупка например.
„Искаме да дадем възможност на клиентите да се сдобият с ново Volvo, което да им подхожда, без да се налага да чакаме пандемичната обстановка да приключи”, заяви Лекс Керсемакерс, глобален ръководител на търговските операции. „Нашият екип за онлайн продажби разработи страхотен онлайн инструмент – и тъй като разбираме, че покупката на автомобил е голям ангажимент, особено сега, предлагаме на нашите клиенти допълнителни възможности за финансиране.“
Концепцията Stay Home Store ще се предлага в три модела във всяка страна
Точната оферта ще варира в зависимост от пазара. Първоначалното внедряване е в държавите, които осигуряват 60% от обема на продажбите на Volvo Cars в Европа. След това се очаква да бъдат включени и още пазари.
Стартирането на концепцията Stay Home Store следва въведената по-рано този месец услуга Volvo Valet в САЩ. Това е още един пример за начина, по който Volvo Cars откликва на нуждите на своите клиенти в ситуацията на настоящата пандемия.
В рамките на услугата Volvo Valet се включва транспортиране на автомобили от и до дома на клиента, с цел провеждане на технически преглед или осъществяване на сервизна дейност. Тази премиум услуга вече се предлага от дилърствата на шведската марка в САЩ. Клиентите там вече могат да обслужват автомобилите си, без да напускат домовете или офисите си.
В Китай подобна услуга се предлага на клиентите на Volvo чрез WeChat. Това е популярна мобилна платформа, използвана от китайските потребители за редица услуги.
Last Monday we started up production again.
Today we launch the stay home store to buy or lease a car online. A safe way to buy our cars. pic.twitter.com/581GCuXjnJ— Håkan Samuelsson (@hakan_samuel) April 22, 2020