Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Уебър най-бърз в третата свободна тренировка в Сингапур

Уебър най-бърз в третата свободна тренировка в Сингапур

37
0
Марк Уебър

Марк Уебър бе най-бърз в последната тренировка преди квалификацията за Гран при на Сингапур, която е по-късно днес.

Пилотът на Ред Бул даде най-доброто време в края на часа за подготовка, като симулира квалификационен тур с най-меките гуми на Пирели суперсофт. При своите последни опити със същите гуми в една супербърза обиколка второ и трето постижение записаха Дженсън Бътън (Макларън) и Себастиан Фетел с втория Ред Бул. Върху представянето на германеца облаче повлия присъствието на по-бавни коли пред него.

Четвърти се нареди Фернандо Алонсо (Ферари), изостанал на 0,315 сек от Уебър. Зад него остана Люис Хамилтън с Макларън и пилотите на Мерцедес Нико Розберг и Михаел Шумахер. Те излязоха най-рано от всички със суперсофт и не можаха да подобрят времето на Фетел с типа софт, което той записа при първата си серия в тренировката.

Фетел бе наистина потискащо бърз за съперниците си в първата фаза на тренировката, когато всички използваха по един чифт от по-твърдите гуми за уикенда. Той направи серия от 8 бързи тура, като последователно подобри скоростта си във втория, петия и седмия след излизането си от 1:47.737 до 1:47.064 мин. Това време пилотите на Мерцедес не можаха да подобрят дори със суперсофт.

В началото при това Фетел и Уебър, както и колегите им Ферари не бързаха с излизането, докато пилотите на Макларън очевидно търсеха още информация преди да изберат настройките си за квалификацията и състезанието. Хамилтън направи серия от цели 13 последователни обиколки с по-твърдите гуми. Бътън завъртя 8, но после добави още 2. Днес Дженсън също използва новия вариант на задно крило и DRS на тима си, след като вчера бе със старото крило с пилон.

Алонсо и Маса, както и колегите си от Ред Бул, направиха по една средна серия от 7-8 тура с твърдите гуми и в последните минути използваха най-мекия модел, като Алонсо завъртя две бързи обиколки, за да опита да е по-бърз в третия сектор, в който губи най-много време спрямо Ред Бул, чиято подготовка премина чисто и Уебър демонстрира за пореден път превъзходството им.