Тимовете на Уилямс, Ред Бул и Форс Индия изпробваха свои варианти на предното крило според правилата за следващия сезон по време на първия ден от тестовете на Хунгароринг днес. Спойлерите са по-опростени като целта е колите да могат да се следват по-лесно една с друга.
И трите отбора направиха по няколко обиколки с новите крила, които са с 200 мм по-широки и с 25 мм по-ниско разположени. Очаквано липсват малките елементи над основните на крилото, както и допълнителните крилца към страниците.
При дизайна на Ред Бул и Форс Индия има 4 елемента след основния такъв и леко закривени навън страници, които са така оформени от правилата, за да не може въздухът да се отвежда в страни от предните гуми.
Според прогнозите с тези крила догодина болидите би трябвало да са с около 1-1.5 сек по-бавни на обиколка. Затова сега отборите искат да съберат важна информация относно представянето на крилата, която да използват при работата по колите за 2019 г.
@ForceIndiaF1 with 2019 spec front wing #F1 #F1Testing pic.twitter.com/yrrvfUMTvg
— Christian Menath (@MSM_Christian) July 31, 2018
RedBull also trying it… 2019 spec front wing. #F1Testing pic.twitter.com/tg1bW4msvN
— F1Writers™ (@f1writers) July 31, 2018