Нюрбургринг изисква настройки за болидите от Формула 1 с максимално аеропритискане и това прави аеродинамиката изключително важна за предстоящата Гран при на Германия, обясняват от екипа на Уилямс.
– Тази характеристика е сериозно предизвикателство, а има и няколко интересни криви на завоите. Работата по реглажите ще е съсредоточена върху бавните и средноскоростни места. Ще имаме нови задно и предно крила, както и ревизирани карти за обдухването на дифузьорите, след като бе възстановена ситуацията отпреди Англия – допълни техническият директор Сам Майкъл.
Рубенс Барикело е печелил на Нюрбургринг (с Ферари през 2002 г.) и е поредният състезател, за когото пистата има специално значение.
– Трасето е с някои интересни характеристики, правещи намирането на оптимални настройки доста трудно, но затова пък е още по-интересно. Винаги има и шанс да завали – допълни бразилецът.
Вторият сектор пък е любимата част от пистата за Пастор Малдонадо, тъй като там се кара с висока скорост и има доста технични завои.
– За първи път се състезавах на Нюрбургринг, когато карах в сериите Формула Рено 3.5 през 2006 г. Тогава спечелих полпозишъна, но пък имах проблеми в състезанието. Бях там и като пилот в GP2, като най-добрият ми резултат в този шампионат на тази конкретна писта е четвърто място от 2007 г. – разказа още пилотът.