Супермоделът Клаудия Шифър привлече вниманието на телевизионните зрители в Европа с рекламните клипове от кампанията на Opel за моделите Astra, Merivaq Mokka и Zafira Tourer.
Кампанията се провежда под слогата „Това е германско” и поради сериозния интерес компанията даде уникален достъп зад кулисите към процеса на създаване на клиповете.
Клаудия Шифър е посланик на Opel в Европа и в качеството си на един от най-известните в света „износи“ с германски произход, внася уникалния си чар и блясък в темата „Made in Germany” на рекламите. Те илюстрират трайната притегателна сила на големия германски инженеринг, като например, хитроумните задни врати на Meriva с обратно окачване и отваряне, както и технологията за адаптивно двойно задвижване на Mokka. Като непогрешимо германско лице на Opel в Европа, новата роля на Клаудия й приляга така перфектно, както красивите дрехи, на които е придавала форма в своята над 25 годишна международна кариера. В края на всяка реклама тя изрича въздействащото изречение: „Това е германско.”
Рекламната кампания стартира в началото на февруари из цяла Европа освен в Германия – родния пазар на Opel и Великобритания, където се продава сестринската на Opel марка Vauxhall.
– Клаудия е велика германска икона с истинска световна притегателна сила, която се идентифицира напълно с ценностите на нашата марка – заяви шефът на маркетинга на Opel Тина Мюлер. – Общественият отклик на стила и хумора в тези телевизионни реклами беше поразително голям и сега имаме удоволствието да ги предоставим на публиката в цял свят да им се наслади.