Начало Картинг Загорка представи безалкохолни бири с луда надпревара по картинг

Загорка представи безалкохолни бири с луда надпревара по картинг

371
0
Петер Копиец и Елица Иванова по време на събитието

Загорка АД обединява безалкохолните си продукти в портфолио, което цели да отговори още по-точно на нуждите и вкусовете на потребителите. Zero Zone е поредната стъпка, затвърждаваща дългогодишните усилия на компанията в подкрепа на отговорната консумация на напитки.

Всички продукти от новото портфолио са с 0.0% съдържание на алкохол. А това означава, че могат да бъдат консумирани по всяко време на денонощието. Чрез платформата Zero Zone компанията надгражда развитието на безалкохолната категория с по‑концентрирана комуникация, подходящо позициониране и повече активност на местата за продажба.

„Вярваме в потенциала на нашите безалкохолни продукти и благодарение на Zero Zone, искаме да предложим на потребителите техния превъзходен вкус, каза Елица Иванова, маркетинг мениджър за България на Загорка АД.

– Всички те дават възможност на консуматорите да се насладят на автентичния вкус на добрата бира, но без алкохол. Zero Zone включва продуктите Heineken® 0.0%, заедно с нашите локални брандове Загорка 0.0% и Ариана Радлер 0.0%.“

Във връзка с промотирането на новите продукти, днес на София Картинг Ринг в столичния Ринг Мол се проведе пресконференция и картинг състезание. В него участваха представители на медиите и хора, свързани по различен начин с продуктите на компанията-майка Хайнекен. Всички те опитаха от напитките, след което се пуснаха в луда напдревара.

На събитието присъства и Петер Копиец, изпълнителен директор на Загорка АД.

Състезанието по картинг бе оспорвано и вълнуващо

Той се представи най-добре от представителите на Хайнекен. Копиец завърши 4-и в доста интересното състезание, в което победител стана пилотът, направил най-бързата обиколка. Първите 3 места заеха представители на медиите. Победата бе за Димитър Пунев от Sportal.bg, следван от Димитър Пешев от Ауто Билд. Представителят на ClubS1 Асен Стоянов завърши на 3-о място.

Считана за една от най-иновативните в сектора според консуматорите, ЗАГОРКА АД, е първата компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазар. Загорка 0.0% е най‑продаваната в категорията си в България, а Ариана Радлер е първият и единствен радлер на пазара. Както като алкохолно, така и като безалкохолно предложение.

Първите трима в надпреварата – Димитър Пунев (в средата), Димитър Пешев (вляво) и Асен Стоянов