Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Заубер обяви новото си име в F1

Заубер обяви новото си име в F1

6701
0
Заубер-Алфа Ромео С43
снимка, Алфа Ромео

Заубер обяви новото си име в F1. Базираният в Хинвил отбор ще се състезава като „Stake F1 Team Kick Sauber“ през сезоните 2024 и 2025. В новото име се включват два от основните спонсорa на Заубер през последната кампания.

Тимът се състезаваше като Алфа Ромео в периода 2019-2023 г. Италианският автомобилен производител бе титулярен спонсор на тима. Споразумението между двете страни бе търговско. Така на практика Заубер Моторспорт продължаваше да управлява отбора в F1

Преди малко повече от година стана ясно, че Заубер ще бъде стратегически партньор на Ауди в бъдеще. Това означаваше, че е невъзможно Алфа Ромео да продължи да си партнира с тима. Затова сделката с италианците приключи след края на изминалата кампания. Малко по-късно Алфа Ромео обяви, че напуска F1 и се очаква да се прехвърли към WEC.

Днес стана ясно, че името „Заубер“ ще се използва отново за двата междинни сезона 2024 и 2025. След това отборът ще бъде погълнат от Ауди и вероятно ще носи наименованието на марката от Инголщат.

В началото на годината Заубер привлече два нови спонсора- Stake и Kick. Те имат общ собствениk, въпреки че са независими компании. Stake стана титулярен спонсор на тима, а Kick- основен.

Kick e платформа за онлайн стрийминг, основана през 2022 г. Логото на Kick вече се появи на видно място върху шасито на Заубер/Алфа Ромео по време на избрани състезания тази година. Днешното съобщение задълбочава още повече силните връзки между Заубер и стрийминг платформата, която отбеляза огромен експоненциален растеж от стартирането си миналата година

Насочена към глобална аудитория още от създаването си през октомври 2022-ра, Kick е съсредоточена върху модела „създателите на съдържание са на първо място“. Той е базиран на най-благоприятната в индустрията система за приходи от абонамент – разпределение 95-5, при което създателите запазват 95% от приходите си. Този подход, наред със завладяващото съдържание, създадено от нарастващия брой потребители, включващ някои от най-големите имена в стрийминга и хедлайнери от индустрията. Всичко това доведе до факта, че Kick достигна изумителните 22 милиона регистрирани потребители от създаването си. Всеки един ден хиляди потребители се присъединяват към тази уникална платформа.

„Заубер винаги е бил иноватор, който разчупва моделите и не се подчинява на конвенциите. Партньорството с Kick.com е най-новата и най-смела проява на философията, която ни движи“, сподели Алесандро Алуни Брави.

„Kick.com предефинира начина, по който се прави стрийминг на живо. Сега компанията ще възприеме същия разрушителен подход в света на F1. Целта ни е да направим следващата стъпка в намирането на нови и иновативни начини да се доближим до нашите фенове“, добави управляващият директор на Заубер.

„От създаването си през миналата година, Kick.com отбелязва огромен растеж и продължава да прави революции в  стрийминг индустрията. Съдържанието на KICK е динамично и завладяващо, подобно на това, на което ставаме свидетели всеки уикенд на Гран При“, каза Биджан Техрани.

„Подобно на това партньорство, платформата Kick е била предназначен за състезателната писта. Развълнувани сме, че можем да развием сътрудничеството си до несравними мащаби. Ние сме подкрепени от познанията ни за културата на моторните спортове и страстта ни към авангардните технологии. Този изключително популярен спорт се съчетава перфектно с нашия продукт и с това, което изграждаме в Kick.com“, добави съоснователят на Kick.