Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Норис: Идеално би било да съм с Макларън през 2019-а, но решението...

Норис: Идеално би било да съм с Макларън през 2019-а, но решението не зависи от мен

71
0
Ландо Норис

Титулярно място в Макларън през 2019 г. остава приоритет за Ландо Норис, който обаче тепърва ще преценява опциите за по-нататъшно развитие на кариерата си. 18-годишният пилот, борещ се за титлата във Формула 2 този сезон, участва с тима от Уокинг в тестовете на пистата Хунгароринг. Слуховете го свързват с мястото на Щофел Вандоорн в Макларън. Торо Росо водили преговори за младежа по-рано през настоящата година. Хелмут Марко обаче разкри, че разговорите се провалили, след като внезапно в медиите се появила информация, че Макларън не възнамерява да пуска Норис.

„Много трудно е да се каже какво ще стане, особено в ситуация като настоящата, в която никой не знае какво иска Фернандо [Алонсо] да прави догодина. Би било страхотно да съм във Формула 1”, заяви Норис.

Той обясни също така, че съществуват различни варианти, включително да кара в свободни тренировки за Макларън, за да преследва други възможности за влизане в F1, както и да трупа опит.

„Докато не се вземат определени решения наистина не знам какво да кажа”, призна Ландо. „Идеалната ситуация би била да съм с Макларън догодина, но решението не зависи от мен, а от шефовете, Фернандо и който още носи тази отговорност. Аз трябва да се концентрирам върху Формула 2, да върша възможно най-добра работа, да се постарая да спечеля титлата.”

В теста на Хунгароринг Норис работи по аеродинамична програма и събираше данни за сравнителни изпитания.

„Нужно е малко време да свикнеш с управлението на тези автомобили, но част от забавянето бе заради смяната на множество елементи. Отборът се постара да събере колкото може повече информация. Не сме работили кой знае колко по чистото темпо. Усещането в тазгодишната кола е много по-добро от това в тази от 2017-а, основно заради наличието на малко повече мощност”, коментира Норис.

Специално интервю с Ландо Норис очаквайте в следващия брой на списание ClubS1 (218).