Начало Други Конуей, Кобаяши и Лопес на полпозишън в 24-те часа на Льо Ман

Конуей, Кобаяши и Лопес на полпозишън в 24-те часа на Льо Ман

477
0
Лопес, Конуей и Кобаяши
Лопес, Конуей и Кобаяши, снимка: Тойота

Майк Конуей, Камуи Кобаяши и Хосе Мария Лопес ще стартират от полпозишън в 24-те часа на Льо Ман. Прототипът с №7 на Тойота TS050 записа време от 3:15.497 мин във втората квалификация. Постижението беше дело на Кобаяши и не беше подобрено в последната трета сесия.

Втори остана другият екипаж на Тойота с №8. За него пилотират Себастиан Буеми, Казуки Накаджима и Фернандо Алонсо.

Японецът постигна 3:15.908 мин също във втората квалификация, което е с 0.411 сек по-бавно от това на неговия сънародник Камуи.

Силно се представиха екипажите на SMP Racing с прототипа BR Engineering BR1. Този с номер 17, пилотиран от Стефан Саразен, Егор Оруджьов и Сергей Сироткин зае 3-ото място на грида. Като Оруджьов записа 3:16.159 мин и изостана на 0.682 сек от времето на водещата Тойота.

Другият екип на SMP Racing се нареди 5-и, за който карат Витали Петров, Михаил Альошин и Щофел Вандоорн. На 4-а позиция между двете коли на руския екип, се вклини колата с номер 3 на Rebellion. С него Густаво Менезес постигна 3:16.404 мин. Той има за съотборници Томас Лоран и Натанаел Бертон.

Вторият екипаж на Rebellion остана 6-и. Той причини спирането на финалната сесия за 15 мин, след като Бруно Сена получи повреда в двигателя. Бразилецът спря на завоя Арнаж. Той е в екип още с Андре Лотерер и Нийл Джани.

В клас LMP2 най-добро време постигна екипът на Graff с автомобил Oreca 07. За него карат Тристан Гоманди, Винсен Капилер и Джонатан Хирши. След края на сесията обаче техните времена от тази квалификация бяха заличени, тъй като Капилер не спря да бъде претеглен на кантара.

Така първи в този клас бяха класирани пилотите на TDS Racing Лоик Дювал, Франсоа Перодо и Матю Ваксивиер също с Oreca 07.

В LMGTE PRO най-бърз беше екипът с номер 95 с Aston Martin Vantage AMR с пилоти Марко Сьоренсен, Ники Тим и Дарън Търнър.