Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Дори с различна стратегия трудно щях да победя Льоклер, заяви Хамилтън

Дори с различна стратегия трудно щях да победя Льоклер, заяви Хамилтън

2288
0
Люис Хамилтън
Люис Хамилтън; снимка: Мерцедес

Люис Хамилтън завърши втори в Гран при на Белгия и увеличи аванса си в генералното класиране на 65 точки спрямо съотборника си в Мерцедес Валтери Ботас. След надпреварата на Спа-Франкоршамп обаче, англичанинът не бе особено щастлив от темпото на колата си. Той заяви преди уикенда на белгийската писта, че очаква екипът на Ферари да доминира. Сега сподели същото преди Гран при на Италия, която е след седмица.

„Монца има толкова прави, че най-вероятно всичко ще е прекрасно за Ферари. На Спа губехме над секунда в квалификацията, така че нямаше какво толкова да направим. Липсват достатъчно завои, в които да настигаме съперниците. През следващите няколко дни някак трябва да постигнем драстично подобрение в скоростта си на правите. Не знам дали изобщо е възможно. Но ако някой е в състояние да го направи, то това е нашият отбор. Ще направим всичко възможно”, коментира англичанинът.

Той отбеляза, че колите на Мерцедес работят по-добре с гумите.

Това в комбинация с по-дългата състезателна дистанция дава шанс за битка, смята Хамилтън

„Постарах се да изпълня всичко както трябва. Стратегията вероятно можеше да е малко по-добра, след като Себ [Фетел] спря. Опитах да вървя близо до него, но той бе много силен със софт. Мисля, че просто останахме твърде дълго на трасето. Шарл [Льоклер] свърши великолепна работа. Трудно щях да го победя днес, дори да бяхме избрали различна стратегия”, допълни Люис.

Спортният шеф на Мерцедес Тото Волф определи представянето на тима си като добро ограничение на щетите. Екипът си тръгна от Спа с двоен подиум – Ботас бе трети в Белгия.

„Не беше добро състезание за нас. Нямахме достатъчно скорост на правите и трябваше да ограничим щетите. Налага се да сме доволни от крайния резултат. На правите бяхме само с 5 км/ч по-бързи с отворен DRS, а това не е достатъчно за изпреварване”, обясни Волф.