Новият двигател, който ще бъде внедрен в болида на Шарл Льоклер за Гран при на Бразилия, може да съдържа елементи за 2020 г. Това съобщава италианското издание Аутоспринт.
От Ферари вече потвърдиха, че пилотът от Монако ще използва поне нов двигател с вътрешно горене. А това ще означава минимум 10 места назад в решетката за Гран при на Бразилия.
Ако бъдат сменени всички компоненти, то Льоклер ще трябва да стартира последен. При положение, че шампионатите при пилотите и конструкторите са решени, то е логично от Скудерията да внедрят нов агрегат, в който да бъдат изпробвани и елементи за следващия сезон.
Моторът на Ферари е централна тема за спекулации от няколко месеца. Неговата редовност беше поставена под въпрос от част от съперниците. Според някои от тях дори няма как подобно ниво на представяне да се постигне по легален начин.
Има няколко теории за това как Ферари постигна мощност, която в квалификационен режим е с около 50 конски сили повече спрямо съперниците. В Гран при на САЩ ФИА пусна техническа директива в отговор на запитване от Ред Бул.
В нея се казваше, че опитите за влияние върху начина на измерване на максималния разрешен горивен поток и неговото надвишаване се счита за нарушаване на правилата. Имаше предположения, че във Ферари някак си успяват да заобиколят този лимит на потока (още по темата вижте тук).
След директивата на ФИА предимството на Ферари на правите в Остин изглежда намаля. Според шефът на тима Матия Биното това се е дължало на използването на по-изправени крила за по-голяма скорост в завоите.