Вносителят на SUZUKI в България, повлиян от глобалната тенденция, откри тъй наречения POP-UP магазини в в София Ринг Мол. SUZUKI HYBRID POP-UP магазин е първият по рода си у нас и вече посреща посетителите на търговския център. Откриването е резултат от устойчивото партньорство между МИРКАТ ООД и управлението на търговския център. Те споделят общи ценности – безкомпромисно качество, уникално преживяване и синхрон с динамиката на съвременния начин на живот.
София Ринг Мол е в непосредствена близост до околовръстния път на столицата, до един от най-големите жилищни квартали и до централите на международни компании, което го прави удобна и предпочитана дестинация за пазаруване и забавление за милиони посетители годишно. Посещението на моловете отдавна е повече от пазаруване, предлагайки на своите посетители възможност за отдих, забавление, дори и спортуване, споделиха представителите на търговския център. Клиентите променят своето поведение и желаят да получат всичко на едно място. Ето защо вписващият се сред другите бутици автомобилен pop-up магазин, ще ги изненада приятно. SUZUKI HYBRID POP-UP магазин предоставя нова възможност за директна комуникация с потребителите. Той успешно допълва маркетинговата стратегия на вносителя за изграждане на добра информираност за трансформацията, която автомобилите на марката претърпяват в момента, навлизайки в хибридните технологии.