Начало Автомобилни новини Citroen се пошегува с Рамзи, Уелбек и Касорла (видео)

Citroen се пошегува с Рамзи, Уелбек и Касорла (видео)

50
0

Паркирането може да е много опасно или изнервящо преживяване за немалко шофьори. Ето защо Citroen започна кампания #ParkingHero, чиято цел е да обучава водачите във Великобритания и да посочва полезните технологии в автомобилите, помагащи при това действие.

За да даде начало на кампанията си, Citroen организира „изненада” за футболистите на Арсенал Аарън Рамзи, Дани Уелбек и Санти Касорла.

Рамзи, Уелбек и Касорла пристигнаха на летище в Хъртфордшир с идеята, че ще участват в реална надпревара за паркиране в кампания, промотираща технологиите в новите C1 и C4 Cactus на Citroen. Те се запознават с уж новото попълнение в женския състав на „топчиите” – Аналийз Ферари, която всъщност е каскадьорка под прикритие.

Тримата футболисти старателно изпълняват поставените предизвикателства на полето, след което идва ред на дамите. След престорено обсъждане те решават Ферари да покаже на момчетата какво може една жена зад волана. След това камерата улавя реакциите им, докато Аналийз демонстрира много сериозни умения в автомобила. Уелбек се досеща, че цялата история е шега, но няма как да слезе от автомобила, докато каскадьорката не изпълни всички упражнения, че и няколко допълнително.

В кампанията на Citroen са включени обучителни видеоклипове с участието на Уелбек, Рамзи и Касорла. В тях са обяснени основни техники за перфектно паркиране и те са създадени със сътрудничеството на Institute of Advanced Motorists.

– В Citroen се стараем винаги да направим живота по-забавен, информативен и интересен. Кампанията ни #ParkingHero е перфектен пример за това – каза комуникационният директор на Citroen UK Джеймс Парфет. – В момента тече седмият сезон от сътрудничеството ни с Арсенал като техен официален автомобилен партньор и помислихме, че това ще е страхотна възможност да направим нещо различно. Знаехме, че футболистите ще приемат добре шегата. Беше страхотно да работим с дамите от Арсенал, но съм сигурен, че мъжете искат да си върнат в някакъв момент!

Кампанията на Citroen е в Туитър, Фейсбук и Инстаграм с хаштаг #Parking Hero. Феновете могат да публикуват свои снимки с приключения с паркиране и могат да спечелят различни награди.