Фейслифтът на Renault Megane RS се появи незаслужено незабелязано, а основната промяна е, че след освежаването хотхечът вече ще се предлага само със 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. Клиентите на европейските пазари няма да могат да поръчват версията с 6-степенна механична кутия. Това важи както за Megane RS, така и за Megane RS Trophy.
Отделно от това гамата на RS става по-скромна, като вече няма да може да се поръчва версията Cup, което досега позволяваше да се комбинира най-агресивното като настройки шаси с базовата версия на модела по отношение на оборудването. А точно това години наред беше характерна черта на моделите на Renault Sport.
Сега шасито Cup се появява като част от версията Trophy. Тя пък е на върха на гамата на Megane RS, след като Trophy-R вече не се предлага на пазара
Интересното е, че спорната система с четири управляеми колела остава и при двата модела в гамата – RS и RS Trophy, въпреки че очакванията бяха, че Renault Sport ще се откаже от нея, както го направи при Trophy-R.
Промените по двете версии са минимални, като по отношение на техниката, особено при Trophy, такива липсват.
Но при Trophy се появяват нови 19-инчови джанти, добавени са и нови LED елементи при предните и задните светлини, с което и Megane RS вече има физиономия като другите актуални модели на Renault и обикновеният Megane.
В интериора се появява нова инфотейнмънт система, която идва директно от новото Clio. Дисплеят пред водача отстъпва мястото си на 10,2-инчов екран с висока резолюция.
И двете версии може да се поръчват със спортни седалки Recaro и волан с алкантара. Но както стана дума, механичната трансмисия вече е част от историята на Megane RS.
This “French hot hatch is one of the best in the class”.@AutoExpress put our Mègane R.S. 300 Trophy through its paces in the ultimate hot hatch twin test and it came out on top 🏆 #MèganeRS #RenaultUK pic.twitter.com/nc13oA3bar
— RenaultUK (@renault_uk) August 28, 2020