Домакините са се постарали да се подготвят по най-добрия начин за предстоящото състезание в Белгия. И докато мнозина говорят само за асфалтирането на Монца, на Спа също са настъпили някои промени, макар и извън пистата. Така например в края на зоните за сигурност на Сурс са поставени нови осигурителни огради. Подновена е стената на 11-и завой, като освен това са подновени и дренажните системи на 2, 4, 8, 11, 16 и 17-и завои.
Както и през миналата година, така и през този сезон на Спа ще има две DRS зони. Първата започва на влизането на правата Кемел, а мястото за измерване позволяващо използване на DRS там е на 240 м. преди Червената вода.
Втората измервателна точка пък се намира на 160 м. преди Автобусната спирка. Втората зона пък започва с излизането на старт-финалната права. Въпреки че тя е прекалено къса за изпреварвания, доброто влизане в Сурс позволява подготовката за атака в първия сектор на пистата.
Както и в Унгария, така и в Белгия екипа на стюардите ще бъде воден от Емануеле Пиро. Освен петкратния победител в 24-те часа на Льо Ман, решенията ще взимат и Винченцо Спано от Венецуела и Герд Енсер от Германия. Четвъртият стюард ще бъде от белгийската национална автомобилна федерация.