Волво отбеляза оперативна печалба от 1,21 млрд. шведски крони (около €132 млн.) за първата половина на 2014 г. Този позитивен резултат се дължи най-вече на засиленото търсене на коли на марката в стратегически пазари като Китай, Швеция и Западна Европа. Продажбите за първите шест месеца от годината са се увеличили 9,5% спрямо същия период от 2013 г. Продадени са общо 229 013 автомобила.
След отбелязания минус през началото на миналата година от 577 млн. шведски крони (около €63 млн.) последва позитивна тенденция, като втората половина от 2013 г. бе с печалба от 1,9 млрд. шведски крони (около €207 млн.). Така сега тенденцията се запазва
Оборотът се увеличи от 56,36 млрд. шведски крони (около €6,16 млрд.) на 64,79 млрд. шведски крони (около €7,08 млрд.). Освен това е отбелязана нетна печалба от 535 млн. шведски крони (около €58,47 млн.), което сравнено със загубата от 778 млн. шведски крони (около €85,04 млн.) от първото шестмесечие на 2013 г. определено е позитивен резултат.