Начало Автомобилни новини Volkswagen спечели около 70 000 нови клиенти с бестселъра си ID.3

Volkswagen спечели около 70 000 нови клиенти с бестселъра си ID.3

438
0
Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3

Много силно представяне на изцяло електрическия Volkswagen ID.3 след първата година на продажби европейския пазар – „Моделът е абсолютен пазарен хит. Той се харесва на клиентите и стартирайки от нулата успя да се изкачи стремително нагоре, за да заеме челните позиции по продажби в много европейски страни “, заяви отговорният за продажбите, маркетинга и следпродажбени услуги член на управителния съвет на Volkswagen Клаус Целмер.

50% от новите собственици на модела досега не са притежавали автомобил от марката Volkswagen

До края на септември Volkswagen ID.3 се радва на около 144 000 поръчки в Европа, като според поръчано от компанията проучване, 50% от новите собственици на модела досега не са притежавали автомобил от марката Volkswagen.

Новите клиенти, които ID.3 успя да донесе на Volkswagen, са далеч над средното за нов модел. Неговият принос в размер на около 70 000 нови клиенти за марката е убедително доказателство, че сме на прав път както с този нов модел, така и с нашата стратегия за електрическа мобилност “, допълни Целмер.

За сравнение – средното съотношение между нови и съществуващи клиенти при други нови модели на Volkswagen е около 36%. Засиленото търсене на ID.3 и другите ID. моделите през първото полугодие на 2021 година за много кратко време превърнаха марката Volkswagen в лидер на пазара на захранвани изцяло с акумулаторни батерии електромобили (BEV – Battery Electric Vehicles) в Европа.

ID.3 е най-популярният електромобил на много от европейските пазари

През месец август ID.3 бе най-популярният електромобил на много от европейските пазари, сред които Германия, Обединеното кралство, Ирландия, Австрия и Швейцария. По отношение на новите регистрации, през  месец август също се нареди на първо място в Западна Европа.

1200 екземпляра от най-продавания електрически автомобил напускат производствените линии в Цвикау и Дрезден

За да задоволят засиленото търсене, всеки ден около 1200 екземпляра от най-продавания електрически автомобил напускат производствените линии в Цвикау и Дрезден. И двете поточни линии на завода на Volkswagen в Цвикау работят в трисменен режим. Паралелно с това вече започна и производството за местния пазар в завода в Антинг в Китай, като пазарната премиера на новия ID.3 на китайския пазар ще се състои през есента на тази година.

Какво мотивира потребителите да избират ID.3?

Наскоро Volkswagen проведе проучване сред клиентите на новия ID.3 в Германия, засягащо мотивацията за избор на модела и потребителското поведение. Според резултатите от него, основните критерии за закупуване или отдаване под наем на ID.3 са екологичните показатели (6 %) и иновативните технологии (51%). Сред другите важни критерии за направения от клиентите избор е личното отношение при следпродажбеното обслужване, предоставено от дилърската и сервизна мрежа на Volkswagen.

ID.3 е изключително подходящ за ежедневна употреба

За почти 80% от новите собственици на ID.3 в Германия, моделът е най-често използваното превозно средство в домакинството. „Този показател за пореден път потвърждава, че автомобилът е изключително подходящ за ежедневна употреба“, отбеляза Зилке Багшик, ръководител продажби и маркетинг на продуктова линия e-Mobility. За повечето потребители процесът на зареждане на автомобила в домашни условия вече е напълно неутрален по отношение на въглеродните емисии. Около 70% от тях използват само „зелена” електроенергия – или от собствената си фотоволтаична система, или от избрания от тях електроенергиен доставчик, където все по-често потребителите залагат на новия Volkswagen Naturstrom Connect. Като се има предвид фактът, че процесът на производство на ID.3 в Цвикау и Дрезден също е изцяло въглеродно неутрален, „ние правим много голяма крачка в посока на постигането на заложената цел за нетно неутрална по отношение на въглеродните емисии мобилност“, подчертава Зилке Багшик. В тази насока фамилията от ID. модели има важен принос за успеха на програмата Way to Zero.

Ускоряване на темповете на електрическата офанзива

В основата на „Пътят към нулата“ е новата стратегия „АCCELERATE“ на марката, насочена към ускоряване на темповете на електрическата офанзива с цел постигането на пълна електрификация на автопарка от нови автомобили. В периода до 2030 година поне 70% от общия обем на продажбите на Volkswagen в Европа ще бъде формиран от изцяло електрически превозни средства, като общият обем ще бъде значително повече от един милион. В Северна Америка и Китай делът на електрическите превозни средства в продажбите трябва да достигне поне 50%. Наред с това се предвижда всяка година Volkswagen да пуска на пазара поне по един нов електрически автомобил.