Начало Други Honda показва мускули с новия Civic WTCC за 2014 г.

Honda показва мускули с новия Civic WTCC за 2014 г.

30
0

След няколко сериозни тестови сесии на пистите Арагон, Барселона, Льо Кастеле и Валенсия с изцяло новата Honda Civic WTCC , Honda R & D и JAS Motorsport са готови за началото на новия сезон 2014 в WTCC. Световният шампионат за туристически автомобили започва на 13 април на уличното трасе в Маракеш, Мароко. Финалът е на улиците на друг град – на изток, в Макао, на 16 ноември. Шампионатът е от 12 състезателни уикенда и 24 състезания на 5-те континента.

Най-важната промяна е новият технически правилника на ФИА, което е и причината  Civic WTCC сега има впечатляващ, мускулест външен вид и много повече мощност под капака. J.A.S. Motorsport работеше по изграждане и развитие на шасито, докато Honda R & D успя да вгради 380 к.с.в 4-цилиндровия двигател с обем 1.6 литра, с директно впръскване и турбокомпресор. Подкрепа за създаването на мотора оказаха и от Mugen.

През 2013 г. в първия пълен сезон в WTCC, екипът на Castrol Honda World Touring Car – Габриеле Таркини и Тиаго Монтейро взеха три победи, а Honda спечели титлата при производителите. Както се казва , в печеливш отбор не се правят смени и затова състава остана същия. Заедно с официалния Castrol Honda World Touring Car, има и две частни отбора. Унгарският пилот Норберт Михелиц доказа, че заслужава мястото си Zengő Motorsport Civic, след като спечели миналата година в Сузука . Тази година има и четвърти Civic – на италианския Proteam Racing  с марокнаския пилот Мехди Бенани. J.A.S. Motorsport ще направи колите на двата тима същите, както своите Civic WTCC.

Заради новите правила, двигателите станаха по-мощни. Сега е позволено да се използва по-голям диаметър на рестриктора на турбото – от 33 мм на 36 мм. Honda R & D също направи еволюции за версията за 2014 на HR412 -E. Ново разположение имат блока и картера, а е постигнат и голям напредък по настройките на впръскването на гориво и и отделянето на изгорелите газове. Симулациите на състезание го доказаха. Според главния дизайнер на JAS Motorsport Андреа Адамо, Honda Civic WTCC 2014 няма много общо с този от миналата година. Всичко е ново: ходова част, двигателя, окачването , аеродинамични елементи, дори размера на гумите. По проекта започна да се работи през септември 2013 г., а новия Civic WTCC за първи път излезе на пистата през януари 2014 г.

Новата кола е и с нова цветова схема, за да се отрази по-добре динамиката на новия Civic WTCC 2014 на Castrol Honda World Touring Car. В съответствие с философията на споделяне на успехите от състезанията със своите клиенти, в европейските кръгове ще бъде изградена Honda фен зона в падока. Така зрителите ще могат да се докоснат от близо до тайните на Honda Racing.