Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер няма да сменя шаси и задвижваща система

Льоклер няма да сменя шаси и задвижваща система

2050
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Шарл Льоклер ще използва шасито и задвижващата система, с които започна уикенда в Саудитска Арабия, съобщиха от Ферари след катастрофата на пилота в края на втората петъчна тренировка. 24-годишният състезател се удари в предпазната бариера на 23-ти завой. Льоклер слезе сам от колата, но премина задължителния медицински преглед. Автомобилът му пострада сериозно, но в Скудерията са убедени, че ще се справят с поправянето му. Тимът все пак разполага с резервно шаси, ако се наложи смяна. Това е шасито, с което Шарл кара в квалификацията в Катар. Тогава той бе необичайно бавен, а след сесията отборът откри пукнатина и го смени. Самото шаси бе поправено и е резервно за последните два кръга от сезона.

Льоклер се извини на тима си още преди да слезе от потрошената си кола

„За съжаление денят не приключи както ни се искаше. От една страна, изпълнихме програмата си, направихме всички тестове. Потенциалът е налице и би трябвало съботата да е добър ден, ако успеем да напаснем нещата. Съжалявам, че ще се наложи отборът да работи много, за да подготви колата. Ще сторя всичко по силите си, за да постигна максимално добър резултат, за да им благодаря“, каза Льоклер.

Той допълни, че е харесал пистата.

„Най-хубавата част е високоскоростната секция, но няма място за грешки. Трудно е да постигнеш добър ритъм с всички слепи завои. Но като го сториш, е още по-вълнуващо за управление. Сцеплението бе по-добро от очакваното. Еволюцията на трасето бе малко странна, по-различна в сравнение с други улични трасета.“

Карлос Сайнц записа седмо време в петъчните сесии. Той коментира, че основно е учил пистата и е свиквал с конфигурацията

„Да караш с подобна скорост между стените е доста напрегнато, но притокът на адреналин е огромен. Колата бе с добро поведение. Сега трябва да доизпипаме настройките, да разберем поведението на гумите и да изберем правилната стратегия за останалата част от уикенда. Слепите завои очевидно са проблем, когато някой е в обиколка за прибиране, а ти си в бърз тур. Разликата в скоростта е огромна и ще трябва да сме свръх съсредоточени, дори когато не натискаме“, обясни Сайнц.