Начало Избрани Льоклер спокоен въпреки злополучния край на втората тренировка в Джеда

Льоклер спокоен въпреки злополучния край на втората тренировка в Джеда

2351
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер, снимка Ферари

Шарл Льоклер се чувства спокоен въпреки злополучния край на втората тренировка в Джеда. Пилотът на Ферари се отърси от нещастието, което го накара да прекрати преждевременно петъчния ден на пистата покрай брега на Червено море. Въпреки това той даде най-бързо време в първата и втората свободни тренировки за Гран при на Саудитска Арабия.

Льоклер беше най-бърз от всички състезатели в непредставителните условия в първата тренировъчна сесия с време от 1:30.772 мин. След това  по-хладните нощни условия му позволиха да подобри най-добрата си обиколка до 1:30.074 мин.

Но малко след като постигна това време, той се удари във вътрешната бариера на върха на завой номер 4 и повреди окачването си. Това го принуди да се върне в питлейна, за да могат механиците и инженерите на Ферари да започнат нощни ремонти по колата.

Това беше злополучен край на иначе добър ден“, каза той . „Във вечерната тренировка направих малка грешка. Тя не такава, която да ме накара да загубя увереност. Очаквах, че предницата ще се плъзне повече и се ударих във вътрешната стена на завой номер 4.“

„Фокусирайки се върху днешния ден, мисля, че темпото е налице. Малко е жалко, че не успяхме да направим обиколки с високо ниво на гориво, но би трябвало да сме в борбата за полпозишъна.“

Неговият съотборник във Ферари Карлос Сайнц също се представи добре във вчерашния ден. Испанецът завърши на четвърто място в първата тренировка. Във втората той стигна до третата позиция, като изоставаше само с една десета от Макс Верстапен с Ред Бул.

Но подобно на Льоклер, Сайнц се удари в стената при отделен инцидент. Макар че ударът не беше толкова силен, колкото този на съотборника му, той все пак беше достатъчен, за да принуди Ферари да прекрати сесията преждевременно, преди той да успее да направи по-дълга състезателна симулация.

За съжаление, не направихме дългата обиколка в края на втората тренировка. Ударих се в стената и трябваше да остана в гаража, каза той. „Както и през миналата година, разбирането за най-добрите гуми за състезанието е важно за стратегията.“

Както се очакваше, тези автомобили се държат различно тук, в Джеда, в сравнение с Бахрейн. Продължаваме да научаваме повече за това как да настроим автомобила за различни условия и завои.“

„В определен момент подскачането ми създаваше малко проблеми, но не съм притеснен. Ще видим какво ще се случи в третата свободна тренировка и квалификацията“, заключи Карлос Сайнц.