Начало Попитай Тенчев Керс-а на Уилямс от 2010-та и бъдещето на F1 след 2026 г.

Керс-а на Уилямс от 2010-та и бъдещето на F1 след 2026 г.

722
0

Бих искал да разкажете относно Керс-а на Williams от 2010-та година с маховик, при който отсъстваше батерия. Въпросното техническо решение така и не бе използвано от отбора, който го изобрети за Ф1. Ще ми е интересно да разбера поради какви съображения, това не се е случило.

Все пак разработката направи дебют в WEC чрез Audi, които успяха да я използват успешно в продължение на не малък период от време в тяхната Audi R18 e-tron quattro.

Дали подобно решение би намерило приложение през 2026 в новите двигателни единици, при които няма да има MGU-H, защото според малкото намерени технически материали то способства да се регенерира доста голямо количество кинетична енергия. От прочетеното в интернет зная, че при правилата за 2026 за първи път от много време ще се върви отново към олекотяване на автомобилите и двигателните единици. Как би способствало едно такова, решение върху по доброто разпределение на масите в автомобила, както и при създаването на по компактна и лека задвижваща система. От малкото материали, които успях разгледам един от недостатъците на въпросната разработка идва от невъзможността да съхранява голямо количество кинетична енергия, която да регенерира за по-дълъг период.

Въпрос на Никола Николов
#ClubS1​​​ #askTenchev​​​ #Formula1​​​ #FormulaOne​​​​ #F1 #f1engines