Начало Автомобилни новини Mercedes-Benz №1 в луксозния клас в САЩ

Mercedes-Benz №1 в луксозния клас в САЩ

99
0
Mercedes-Benz C-Class

Mercedes-Benz изпревариха по продажби BMW в луксозния клас на пазара в Съединените щати. Марката излиза начело за първи път от 1999 г. насам, като успехът се дължи на редица нови продукти, убеден е главният изпълнителен директор на Mercedes-Benz САЩ Стив Кенън.

През есента на миналата година брандът представи новия компактен седан CLA и променената S-class, а по-рано през 2013 г. на пазара излезе и обновената E-class. Освен това бе работено сериозно по подобрение на сервизните услуги.

Броят реализирани автомобили е потвърждение на това как вършим работата си на пазара заедно с дилърите ни – коментира Кенън.

Mercedes-Benz приключиха 2013-та с 14% увеличение на продажбите в сравнение с 2012-та. Това се равнява на 312 528 реализирани коли, като през последния месец на миналата година ръстът е със 17% до 33 0007 автомобила.

Фактът, че продавахме по-бързо от очакваното означава, че ще трябва да се справяме с по-малки количества през първото тримесечие на 2014 г. Това обаче ще бъде поправено през второто тримесечие – допълни Кенън.

BMW регистрираха по-добър декември от предварителните си прогнози с продажби от 37 389. Според CEO-то на BMW Америка Лудвиг Вилиш резултатите са можели да са дори още по-добри, но не е имало достатъчна наличност на обновения кросоувър X5, който е на пазара в САЩ от края на ноември. Реализираните автомобили на BMW за 2013-та са с 10% повече в сравнение с предходната година, а според Вилиш 2014-та ще е рекордна с пристигането на 2 Series (купе и кабриолет), електрическия i3 и изцяло новия X4.

BMW бяха първи по продажби в луксозния клас на американския пазар през 2011 и 2012 г., а преди това Lexus оглавяваха подреждането цели 11 поредни години, които останаха трети през миналата година.

Lexus записа най-добрите си месечни продажби (през декември) от седем години насам, а луксозният сегмент като цяло записа по-добри от очакваните резултати. Очакваме той да продължи да се разраства през 2014 г. – заяви генералният мениджър на бранда за района Джеф Бракен.