Начало Избрани Хорнер: Верстапен кара още по-зряло през 2022 г.

Хорнер: Верстапен кара още по-зряло през 2022 г.

457
0
Maкс Верстапен и Кристиан Хорнер Ред Бул
Maкс Верстапен и Кристиан Хорнер, снимка Ред Бул Контент Пуул

Кристиан Хорнер вярва, че Макс Верстапен кара с допълнителна зрялост след успеха в световния шампионат през миналата година.

В по-ранните етапи от кариерата си Верстапен беше известен с агресивния си подход в опитите си да печели състезания. Това понякога водеше до отпадане заради сблъсък с бариерите. Въпреки това, след като победи седемкратния световен шампион Люис Хамилтън в драматичния край на финала на сезон 2021 в Абу Даби, Хорнер вижда, че Верстапен кара много по-зряло през 2022 г.

„Миналата година той свърши страхотна работа“, каза Хорнер в подкаста F1 Nation.

Спомнете си за някои от състезанията, в които той караше под огромно напрежение. Остин се откроява за мен като едно от тези невероятни състезания в края на кампанията.“

Но и тази година представянето му е отлично. Осен това автомобилите могат да се следват малко по-близо. Видяхме това в тези осем или девет състезания досега.“

Така че, да, той определено надгради опита си от миналата година. Верстапен кара още по-зряло през 2022 г. Можете да видите какво се случи след като спечели световното първенство.“

Верстапен увеличи още повече преднината си на върха в класирането за световния шампионат по време на уикенда за Гран при на Канада, след като спечели победата от полпозишън.

Хорнер беше впечатлен от начина, по който пилотът на Ред Бул се справи с всички предизвикателства на пистата Жил Вилньов.

Той беше изключителен през този уикенд, каза шефът на австрийския отбор.

Мисля, че той водеше почти във всяка сесия през уикенда.“

Състезанието не беше лесно за нас, защото VSC [виртуалните автомобили за сигурност] вероятно бяха в най-неподходящия момент за него. Все пак той се справи и с напрежението, на което беше подложен от Сайнц.“

„Най-важното беше осигуряването позиция на пистата за последния сектор от състезанието. След това просто огромен, огромен натиск след последния VSC с много бързия болид на Ферари зад него“, допълни Кристиан Хорнер.