Макларън и Алфа Таури са донеслизначителен пакет с актуализации във Франция. Двата отбора искат да постигнат напредък по време на уикенда на Пол Рикар. Повечето от промените са част от програмите за развитие на екипите. Някои от измененията в дизайна и аеродинамиката са специфични за пистата в Южна Франция.
В момента Макларън се намира на четвърто място при конструкторите. Британският тим има равен брой точки с Алпин, но благодарение на подиума на Ландо Норис в Имола е една позиция по-напред от бившия отбор на Рено.
В Макларън търсят повече скорост чрез промени в капака на двигателя, пода и задното окачване на болида MCL36.
Базираният в Уокинг екип също така е решил проблема с надеждността на задното крило на автомобила. Британците са добавил модифицирана плочка в спойлера на колата.
Прогнозираните високи температури на Пол Рикар този уикенд са довели до пускането на „допълнителни аварийни варианти за охлаждане, за да се гарантира надеждната работа на течностите в задвижващия агрегат“, както се твърдят от Макларън.
Papaya in the pit-lane. 🧡#FrenchGP 🇫🇷 pic.twitter.com/B43RIJaVP9
— McLaren (@McLarenF1) July 22, 2022
По-назад в колоната Алфа Таури също има голям пакет с актуализации в болида. Италианският отбор се намира на осмо място при конструкторите с актив от 27 точки и изпреварва само Астън Мартин и Уилямс.
Промените в AT03 включват актуализиран под, кутии на радиаторите и капака на двигателя. В самия дифузьор на автомобила са добавени повече извивки.
Промените в пода също бяха в центъра на вниманието ори Астън Мартин и Уилямс. Николас Латифи най-накрая получи пълния пакет с актуализации, който преди това бе приложен в автомобила на Алекс Албон.
В Хаас няма никакви подобрения този уикенд. Американският тим ще използва подобрена версия на VF-22 на Хунгароринг. Това ще бъде единственият голям ъпгрейд на тима, преди всички останали ресурси да бъдат насочени към следващата година.