Промяната в правилата за 2014 г. изисква всички отбори да използват всички възможни сили и идеи, за да конструират конкурентоспособна кола за следващия сезон. Така се появиха и слуховете, че от екипа на Ферари ще реактивират своя най-успешен дизайнер, южноафриканецът Рори Бърни. От години той продължава да работи за фирмата, но вече като съветник и няма почти нищо общо със спорта.
Още през март от Маранело отрекоха подобни слухове, но те се появиха още по-настойчиво през април. От Скудерията отново отрекоха. Но където има дим, там обикновено има и огън. Сега в auto, motor und sport се появи информация, че Бърни има 110 пълни работни дни във фабриката през тази година. Явно е, че от Ферари искат да използват идеите на 69-годишният дизайнер, който бе единственият успяващ да се противопостави на Ейдриян Нюи. Южноафриканецът също потвърждава участието си в проекта.
„Отдавна не съм бил така ангажиран в програмата за Формула 1 на фирмата, както в подготовката за бъдещата кола на Ферари.“
Това означава отново сериозно натоварване за Бърни с чести полети между Йоханесбург и Болоня с междинна спирка Франкфурт. Именно това бе една от главните причини той да се откаже през 2006 г.
Във Ферари обаче отричат ролята на Бърни в проекта да е по-голяма от вече споменатото от екипа. Пребиваването му в Маранело било свързано с работата му на съветник в различни области. Така например Бърни бе ръководител и съветник по проекта LaFerrari.