Начало Автомобилни новини ADAM и Cascada блестят на щанда на Opel на автоизложението

ADAM и Cascada блестят на щанда на Opel на автоизложението

60
0

ADAM и Cascada блестят на щанда на Opel на Автомобилен салон София 2013. Новостите в гамата на марката, сред които са и тези два модела, могат да бъдат видени до 23 юни (включително) в Интер Експо Център в София. Opel показва там още новите Mokka и Astra Sedan, както и лансираното миналата година ново поколение на бестселъра Opel Zafira Tourer и впечатляващия флагман на марката Insignia, както и електрическият автомобил с удължен пробег Ampera.

ADAM е важна част от продуктовата офанзива на Opel. Малкият модел с модно звучене е елемент от третата вълна на мащабната програма на марката за растеж, допринасяща за разрастването гамата от продукти на бранда. Градската кола предлага практически неизчерпаеми възможности за съобразяване с индивидуалния стил на собственика. Той представя за първи път в този клас качества и характеристики, които в обичайния случай се предлагат само при модели във висшите автомобилни класове – нагледни примери в тази насока са висококачественото изпълнение на интериора и технологиите за повишаване на безопасността, комфорта и удоволствието зад волана. В същото време Opel запазва цените на ADAM на достъпно равнище и предлага високо ниво на серийното оборудване при всички версии на новия модел.

Cascada пък е новият всесезонен кабриолет на марката. Това е четириместен открит модел с удължен силует и висококачествен мек сгъваем покрив. Докосвайки върха на гамата на марката Opel, Cascada се причислява към кабриолетите от среден клас не само поради своите размери (дължина 4 697 милиметра и широчина 2 020 мм със страничните огледала), но и благодарение на своята привлекателна натура и елитните технологии и удобства, които предлага.

Водачът и пътниците могат да се наслаждават на усещането за движение под открито небе благодарение на висококачествения механизъм на мекия сгъваем покрив с дистанционно управление, който е в състояние да се отвори в рамките на 17 секунди и осигурява пълна функционалност при скорост на движение до 50 км/ч. Покривът може да се задейства и дистанционно при спрял автомобил.

Стратегическият план на Opel до 2016 г. предвижда пускането на пазара на 23 нови модела и 3 нови поколения двигателни линии, сподели Вихрен Горанчев, директор на Opel България.

Opel ще предложи на клиентите си множество изгодни ценови предложения, предлагани от всички дилъри на марката в цялата страна. Тези специални предложения ще са валидни за времето на протичане на Автомобилен салон София 2013.