Екипът на Заубер ще използва нов под, дефлектори към кутиите за радиаторите и отвори за задните спирачки в уикенда за Гран при на Монако. Към това ще бъде добавени и специфичното за княжеството задно крило с максимално ниво на притискане.
Въпросните компоненти без последния трябваше да бъдат въведени още за предишния кръг в Барселона, но поради технически причини това бе отложено за старта по улиците на Монте Карло.
В Испания тимът вече използва новите си предно и задно крило, нови елементи по предния спойлер и отвори за предните спирачки. Това даде отличен резултат и Паскал Верлайн донесе първите точки за швейцарския тим за сезона, завършвайки на 8-а позиция.
В Хинвил планират агресивно развитие на колата до края на сезона, за да се компенсира дефицита на мощност от миналогодишната задвижваща система на Ферари.
Следващият пакет с подобрения е планиран за Австрия, а след него се очаква такъв да има за Гран при на Великобритания на Силвърстоун. След това нови компоненти ще бъдат изпробвани в тестовете след Гран при на Унгария в началото на август.