Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Сайнц просто върши по-добра работа от мен в момента, заяви Льоклер

Сайнц просто върши по-добра работа от мен в момента, заяви Льоклер

1959
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Шарл Льоклер заяви, че съотборникът му във Ферари Карлос Сайнц върши по-добра работа от него в момента. Монегаскът сподели, че работи върху слабите страни в представянето си.

„Според мен просто Карлос върши по-добра работа в момента“, коментира Льоклер в навечерието на уикенда за Гран при на Китай

„За Бахрейн е трудно да се направи сравнение, защото аз имах проблеми. Като изключим това, мисля, че направих много силен уикенд. Но в последните две надпревари той просто бе по-силен. От мен зависи да работя, особено за квалификациите, които по принцип са ми силна страна. Не успявам да направя чиста обиколка“, продължи Льоклер.

„Границата между това да напаснеш нещата и да вкараш гумите в необходимия работен прозорец или напълно да объркаш всичко е много тънка. Досега аз имах повече проблеми в сравнение с Карлос. Той кара на много високо ниво, което според мен е страхотно за отбора. За мен също е чудесно. Работя по слабите места и обикновено съм убеден, че ще постигна бърз прогрес. Не се притеснявам, но трябва да демонстрирам напредък на пистата.“

„На хартия на пистата в Шанхай бихме могли да сме малко по-силни, отколкото на Сузука. Моят подход обаче ще остане същият.“

„Все още смятам, че Ред Бул е по-напред от нас. Ние само трябва да се съсредоточим върху себе си. На Сузука видяхме, че ако не свършиш добра работа в квалификацията от четвърти отиваш осми. Квалификационното представяне този уикенд ще е особено важно, защото ще имаме две сесии за определяне местата на грида. Трябва да извлечем максимума и от двете коли. Състезателното ни темпо смятам за доста силно този сезон“, добави Льоклер.

Болидът на Льоклер пък е бил проверен обстойно след Гран при на Япония. Рейс контролът на ФИА избира един автомобил от топ 10 на произволен принцип, който след това бива щателно обследван. Този процес бе въведен, след като в правилника бе включено правилото, че всички коли трябва да отговарят на регламента във всеки един момент от състезателния уикенд. Рейс контролът обаче няма как да проверява всички. Затова се прилага изборът на случаен принцип.