Ферари е най-силната марка в света според годишната класация на Brand Finance – организация на водещи експерти в областта на брандовете.
Фирмата от Маранело изпреварва в тазгодишния лист компании като Google, Кока-Кола и т.н.
Списъкът включва 500-те най-популярни бранда в света. Ферари не може да се съревновава като приходи с някои от най-големите компании в него, но при изчисляване стойността на марката чистите финанси са само част от уравнението. Взимат се предвид аспекти от работата като средна печалба на клиент, разходи за реклама и маркетинг, качествени параметри като привързаност и лоялност на потребителите към бранда.
– Винаги е удоволствие да си начело в класация – още повече, когато конкуренцията включва най-известните компании в света. Това постижение доказва, че дори в трудна икономическа обстановка Италия все още може да предложи отлични бизнес примери. Това признание се дължи на изключителни продукти, създадени от също толкова изключителни мъже и жени. Те правят всичко възможно и аз им благодаря за това – заяви президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло.