Категорично промените в автомобила на Макларън MCL38, направени за уикенда в Маями, бяха поредната голяма крачка напред за тима от Уокинг. Болидът стана още по-бърз, работеше по-добре с гумите (особено със средните по твърдост) и имаше темпо, от което да се възползва при открилия се шанс Ландо Норис да изскочи пред вездесъщия Макс Верстапен. Шампионът не можа изобщо да настигне и смачка в края на състезанието своя съперник, както често се случваше през последните години. Останалите екипи също бяха обнадеждени. Затова и централната ни тема в този брой са видимите детайли в обновения MCL38 в пряко сравнение със старите елементи, част от които останаха по колата на Оскар Пиастри дори и във Флорида.
Надникнахме малко и в къщата на тима на пистата в Шанхай, където условията са наистина чудесни. Те са пример за организацията извън Европа.
Обърнахме специално внимание и на причините за проблемите в тима на Уилямс. Техният автомобил изглежда по-бавен и не така добър, както бе преди година. Оказа се, че това се дължи в немалка степен на цялостната промяна на процесите в екипа, които разглеждаме подробно.
Голямата тема извън самите състезания обаче е може би още по-значима. Раздялата на Ейдриан Нюи с Ред Бул разтърси отново падока на Формула 1, нищо, че се очакваше от известно време. Отделихме ѝ доста място, защото детайлите са много важни. В същото време офертите на Ферари идват вече в продължение на почти 40 години и този път изглежда ще бъдат приети…
Както обикновено, броят ви чака в дигитален формат на сайта e-spisanie.com!
Списание ClubS1 е част от програмата за лоялност на Shell – ClubSmart. Можете да получите достъп до електронния вариант на списание ClubS1 и с ваучер, като замените част от своите ClubSmart точки.
Приятно четене!
Иван Тенчев