Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 В Италия за разправията между Льоклер и Сайнц: Целият шум и обвинения...

В Италия за разправията между Льоклер и Сайнц: Целият шум и обвинения са за пето място. Депресиращо е

6361
0
Карлос Сайнц, Шарл Льоклер, Ферари F1
снимка: Ферари

Случилото се между Шарл Льоклер и Карлос Сайнц по време на Гран при на Испания предизвика дебат за отношенията на пилотите на Ферари и как те ще отразят на Скудерията по-нататък през сезон 2024 във Формула 1. Монегаскът не бе доволен от съотборника си, който го изпревари в началото на надпреварата. Според Льоклер Сайнц не спазил инструкцията на отбора да си пазят гумите. Испанският пилот пък се сопна, че Шарл често се оплаквал след състезание.

„Целият този шум, обвинения, отговори са за пето място, а това прави ситуацията смущаваща и депресираща“, написа известният италиански журналист Лео Турини в коментара си относно разправията на Сайнц и Льоклер

„Ако се бореха с Ферари, способно да печели, можеше и да приемем ситуацията. Но така… Ами… Карлос Сайнц прекалено много мрънкаше по радиото, включително заради Люис Хамилтън. Може би усещаше напрежението от това, че е домашното му състезание. Не бе особено брилянтен.“

„А след финала изявленията на пилотите на Ферари бяха диаметрално противоположни, така че да пожелаем късмет на Фред Васьор! Няма как да е лесно при положение, че Льоклер очевидно намеква за ситуацията на Сайнц, който остана без договор, а другият отговаря, че не е на пистата, за да е цял живот втори.“

Фредерик Васьор не видя проблем в ситуацията. Той едновременно се опита да тушира напрежението и да подчертае, че Сайнц и Льоклер всъщност се разбират добре.

„Пилотите ни имат добри взаимоотношения и си имат доверие един на друг. Те са състезатели и такива неща се случват. Според мен може да откриете десетина примера за определени условия в състезанието, при които губехме половин секунда спрямо съперници. Нека обсъждаме нещата, а да не скачаме директно на изводи след първия коментар на току-що слязъл от болида пилот.“

„Ако прегледате състезанията в Барселона през последните 25 години, първият стинт е малко скучен. Тази серия е за установяване на позиция на пистата. Трябва да имаш още потенциал в гумите, докато дойде време за спиранията в бокса. Такъв е и подходът най-общо за състезанието. Не им казваме „не натискайте в първи или втори завой““, коментира шефът на Ферари в Гран при.

Испанската преса логично застана на страната на Сайнц. Вестник „Марка“ написа, че Льоклер си търси оправдания

„Твърденията му могат да се отнесат до него самия, когато той атакува съотборника си. В Маранело имат много конкретна политика по отношение на борбата между пилотите си. Често не им позволяват да се борят, за да не изгубят ценни точки. Шарл обаче рискува подиум на Монца през 2023 г. и многократно не спази нарежданията на италианския тим“, пише още изданието.