Бих искал да чуя вашето мнение относно момента на излизане на колата за сигурност в състезанието в Маями. Не беше ли грешка на рейс контрола да пуснат сейфти кара пред Верстапен? Не беше ли редно да изчака и да излезе пред Норис, при положение, че Норис вече беше подминал боксовете? След това видяхме, сейфти кара пропусна цялата колона, за да застане пред Норис. По този начин се увеличи преднината на Норис пред Верстапен от 10 на около 30 секунди и след влизането си в бокса Норис отново излезе пред Верстапен. Какви са правилата (трябва ли пилотите да следват някакво делта време) от обявяването на сейфти кар до реалното му излизане на пистата? Благодаря Ви за прекрасните видеа и за интересната и компетентна информация, която ни предоставяте!
Въпрос на Милен Дръндаров #Maxverstapen
#ClubS1 #askTenchev #Formula1 #FormulaOne #F1 #RedBull #landonorris #mclaren #safetycar