Новата услуга на Renault — Twizy way by Renault – вече има сериозен успех след лансирането си на специалния уебсайт за нея и откриването на магазин в основната зала на жп-гарата Сен-Куентин. Това е иновативна концепция за споделяне на автомобил при придвижване.
Renault се обърна към института за пазарни проучвания HouseofCommonKnowledge (HCK) да направи изследване, за да разбере какво е мнението на първите потребители на услугата два месеца след стартирането й. Цели 92% от анкетираните заявиха, че са останали доволни и са се забавлявали при използването на TwizyWaybyRenault. Шофирането на Twizy носи редица предимства в реалния живот. Концепцията „каршеъринг“ (споделяне на автомобил) за потребителите е синоним с „удоволствието да си еко-отговорен (без вредни емисии изгорели газове, по-малко коли в градовете)“.
Потребителите оценяват и свободата, която предлага услугата. Възможността да оставиш автомобила, където пожелаеш, е истинска революция и стъпка напред в мобилността. Пробният период също така даде възможност за подобрение с внедряването на ново мобилно приложение, което разшири и улесни достъпа на собствениците на смартфони (Blackberry, Windows телефони).
Положителната обратна връзка от проучванетосвидетелства за общественото значениетона иновативното решение на Renaultза споделяне на автомобил.TwizywaybyRenaultеадаптиранотговор нануждитена потребителите, които според нуждите си искат да използватняколко допълващи сетранспортни средства.
За областта Сен-Куентин, домакин на тази иновацията, TwizyWaybyRenault е важна част по отношение на устойчивата мобилност. Тя посреща временни транспортни нужди и е допълнение към широката гама не-автомобилен транспорт, които вече се използват в региона.