Начало Избрани F1 подписа договор с най-големия концерн за луксозни стоки в света

F1 подписа договор с най-големия концерн за луксозни стоки в света

376
0
F1 лого, Формула 1
снимка: Георги Тодоров/lap.bg

F1 започна партньорство с LMVH. Ръководството на световния шампионат подписа 10-годишен договор с най-големия концерн за луксозни стоки в целия свят. Според информацията, договорът на LMVH с F1 е на стойност $150 млн. годишно.

LMVH е най-големият концерн в търговията с луксозни стоки в света, основана от Бернар Арно. Според Форбс, французинът е челните места на най-богатите хора в света. В този списък влизат още хора като Илон Мъск, Джеф Безос, Лари Елисън, Марк Зукърбърг и др.

В семейството на LMVH влизат компании като Tag Heuer, Maisons, Louis Vuitton, Moët Hennessy и много други. Тук се включат производители на бижута, луксозни часовници, вина, козметика, мода и др.

В изявление на F1 и LVMH, сделката се описва като „безпрецедентно споразумение между световния лидер в областта на лукса и върховите постижения на моторните спортове. То ще стартира следващия сезон „в момент на невероятна популярност, културна значимост и цялостно вълнение за F1 като мост между световния спорт и развлеченията.“

„На кръстопътя на ценностите на LVMH Group за творчество и съвършенство с иновациите и високите постижения на F1, партньорството ще обедини най-доброто от тези два свята. То ще предостави на ентусиастите, феновете и клиентите несравнимо изживяване. То съчетава вълнуващ спорт и елегантно изкуство на живота, състезания „колело до колело“ и изпитано във времето майсторство“, се казва в изявлението.

„От раждането на F1 през 1950 г. до наши дни LVMH и нейните компании са част от този спорт. С това ново партньорство както F1, така и LVMH са развълнувани да напишат нови глави от тази невероятна история. Всяка от участващите страни ще внесе своя уникален опит, наследство и енергия, за да засили сътрудничеството.“

Допълнителни подробности за партньорството ще бъдат обявени в началото на 2025 г.

„LVMH и F1 са две глобални марки, които постоянно разширяват границите на креативността и иновациите. Това са все ценно ценности, които са основни за Либърти Медия.

„Бяхме развълнувани да работим с една от компаниите на LVMH по време на Гран при на Лас Вегас миналата година. Сега сега разширяваме отношенията си с Групата, тъй като те стават глобален партньор.“

„Възможността да разширим търговските си договорености е емблематична за визията, която имаме за F1, тъй като бизнесът продължава да развива своята платформа. Очакваме с нетърпение да работим с Бернар и Фредерик Арно през следващите години“, добави главният изпълнителен директор на Либърти Медия.

„Хората, стремежът към съвършенство и страстта към иновации са в основата на дейността на нашите компании и F1. В моторните спортове, както и в модата, часовникарството или вината и спиртните напитки, всеки детайл е от значение по пътя към успеха“, каза Бернар Арно.

„Както в нашите работилници, така и на пистите по целия свят, това непрестанно търсене на границите вдъхновява нашата визия. Това е смисълът, който искаме да придадем на това голямо и уникално партньорство между Формула 1 и нашата група“, добави председателят и CEO на LMVH.

LMVH е поредната сериозна компания, която ще си партнира с F1 от началото на 2025 г. Неотдавна ръководството на шампионата подписа договор със Сантандер. Испанската банка работи с Ферари до края на сезона. Освен това беше удължено партньорството с технологичния гигант Леново.

Идването на LMVH означава, че F1 ще има нови часовници и системи за времеизмерване. Най-вероятно от следващия сезон Tag Heuer ще замени Ролекс в тази сфера.