Като интересно определи последното решение за изпускателната система на Ред Бул RB8 главният инженер в Уилямс Марк Гилан.
Според него то отговаря на правилата, като освен това призна, че и неговият екип се е опитал да разгледа подробно системата – точно като повечето останали отбори в питлейна на пистата Каталуния, където днес тече последният ден от предсезонните тестове във Формула 1.
Ред Бул извадиха вчера доста различен автомобил от този, който караха в четвъртък и петък Марк Уебър и Себастиан Фетел. По него има толкова нови неща, че бе докарано ново шаси директно от Милтън Кийнс.
Конкретно изпускателната система е модифицирана към вариант, подобен на използвания от Заубер. Уилямс наблюдават решенията на двата екипа, тъй като преценяват дали да не изпробват самите те подобна версия.
– Не ми е работа да поставям под въпрос легалността на каквото и да е, това е прави от отбора и ФИА. Но е очевидно, че наблюдаваме внимателно какво вършат останалите екипи. Ако преценим, че представянето им е такова, каквото ние търсим, то ще разгледаме съответните решения. Ред Бул имат интересна версия и със сигурност бихме я разгледали – коментира Гилан.
Според него всички отбори се стараят да стигнат лимитите на изискванията, стига да получават от новите си разработки достатъчно добро представяне.
– Честно е да се каже, че виждаме какво правят останалите, какво се случва. Иначе е ясно, че е забранено да се използват изгорелите газове за обдухване. Когато става дума за вътрешността на елементите обаче, нещата са малко по-мъгливи – допълни инженерът.