Сър Фарнк Уилямс заяви, че няма как да се очакват незабавни резултати от действията на новия технически екип в тима му, независимо, че част от ангажираните специалисти вече работят или започват работа за него в близките седмици.
След най-лошото начало на сезона в историята на Уилямс Гран при, техническият директор Сам Майкъл и Уилямс се разделят от Гран при на Корея и именита група от експерти ще отговаря за развитието.
До края на месеца поста си на шеф на аеродинамичния отдел поема Джейсън Съмървил. Той започна своята кариера в Уилямс в шампионската 1997 г.а през миналия сезон направи изключително впечатление с развитието на Рено R30. През октомври позицията на шеф на техническите операции пък заема Марк Гилън. Той изпълняваше важна роля в структурите на Макларън, Ягуар и Тойота през последните години.
Като главен инженер от месец вече работи и най-известният от новите специалисти – Майк Кофлън, който се прочу със шпионския скандал и на когото бе забранено да работи в Гран при за години.
– Събрахме наистина няколко нови човека на ключови позиции в нашия екип, но предполагам, че ще са нужни поне 6 месеца докато имаме нов продукт от дизайнерския офис, минал през аеротунела и т.н. – заявява Франк Уилямс пред ESPNF1. – И да се надяваме, че той ще е значително по-добър. При всички случай това ще е първа стъпка в един дълъг процес на възстановяване.
Сър Франк отново благодари на Сам Майкъл за свършената работа през последните, трудни години и заяви, че той и тимът просто няма какво повече да искат от австралиеца, за чието добро бъдеще Уилямс няма съмнение. В търговски план тимът вече успя да подпише договор с Рено за доставка на двигатели от следващата година, а независимо от критиките, които отправи към колата напоследък, ветеранът Рубенс Барикело иска да остане в отбора и почти сигурно това ще се случи, защото е бърз и с огромен опит. Почти сигурно е и оставането на младия венецуелец Пастор Малдонадо.
(любопитен разказ за хобито на Франк Уилямс може да намерите в новия брой на ClubS1)