Стандартната стратегия в предстоящата Гран при на Канада ще бъде с 3 спирания в бокса, счита пилотът на Торо Росо Себастиан Буеми. Ще има обаче и екипи като Заубер, чиито автомобили работят по-добре с гумите и които ще могат да направят състезанието с 1 стоп по-малко.
В Монреал ще бъдат използвани същите гуми като в Монако преди две седмици – софт и суперсофт и швейцарецът не очаква никакви проблеми с тяхното износване.
– Мелбърн, Монако и Канада са писти, на които има движение направо, спиране и ускорение. Няма големи странични натоварвания, а Пирели са много добри при подобен тип използване – каза Буеми в интервю за интернет програмата на известния журналист Питър Уиндзър.
23-годишният пилот обобщи още, че в момента Торо Росо е на нивото на Уилямс и Форс Индия в шампионата. Съперниците от Заубер са малко по-напред, но поради една или друга причина още не могат да използват пълния потенциал на колите си.
В Монако Торо Росо също се опитали да направят състезанието със стоп по-малко от предварителния план и се целели в стратегия с 1 спиране за смяна на гуми. Поради тази причина поставили и по-твърдите гуми – софт на старта, защото с много голямо количество гориво в началото меките щели да се износят прекомерно. Така или иначе стратегията била променена с излизането на автомобила за сигурност. Въпреки всичко обаче бе спечелена 1 точка.
Според Буеми силата на Торо Росо, на чиято оригинална конструкция се спираме отново в новия брой на ClubS1, е по-скоро във високоскоростните завои, каквито на трасетата в Монако, Канада и Валенсия липсват, но са в изобилие на други писти по-късно през сезона.