И двата болида на Рено се класираха в зоната на точките в Гран при на Турция, въпреки че Ник Хайдфелд и Виталий Петров се сбутаха на трасето. R31 не бе толкова силен, колкото в предишни надпревари, но все пак имаше добро темпо в надпреварата. Техническият директор Джеймс Алисън обобщи четвъртия кръг от шампионата.
– Какви са изводите за представянето на отбора в Гран при на Турция?
– Честният отговор е, че съм удовлетворен, но не и щастлив. Удовлетворен, защото финалните ни позиции бяха по-добри от тези в квалификацията. Но не съм щастлив, тъй като разликата спрямо най-бързите в колоната – тези, които спечелиха състезанието – е доста голяма.
– Надпреварата бе сериозно предизвикателство от стратегическа гледна точка. Как планирахте състезанието?
– Работата в петък показва в общи линии поведението на гумите – и твърдия, и мекия тип, как се представят едните спрямо другите, така че получаваме някаква идея за състезанието. Още от тогава беше ясно, че ще се спира четири пъти, но обмислихме и варианта за три. В крайна сметка избрахме четирите още преди старта и мисля, че в ретроспекция всички разбраха, че това бе правилният вариант.
– Какво можем да очакваме от колата в Испания и Монако?
– В Монако ситуацията със сигурност ще е любопитна, както винаги. В Испания нещата би трябвало да са подобни на тези в Турция, но пък там ще имаме още някои нови части за R31. В следващите кръгове ще продължаваме да развиваме колите си, като целта ни е новостите да идват по-бързо, отколкото при съперниците. Досега през сезона поддържахме темпото и се доближихме малко до най-бързите (Ред Бул – б.р.), както и до Макларън и Ферари. Мерцедес се справиха значително по-добре в Турция, но ние все пак гоним първите в колоната. Топ 6 със сигурност е постижима цел в близко бъдеще.