Стратегията на Себастиан Фетел с две спирания с бокса почти проработи в Гран при на Китай, заяви шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер след финала на надпреварата. Той обясни, че решението за два пита било взето малко след старта, при който немският състезател не потегли добре и позволи и Дженсън Бътън, и Люис Хамилтън да го задминат.
– Не се получи за четири обиколки. Но Себ просто нямаше достатъчно прилепяне, за да продължи борбата. Второто място въпреки всичко е фантастичен резултат и означава, че взимаме много точки. При Марк [Уебър] пък на практика работехме наопаки: стартира с твърди гуми и прави три бокса. Той направи нещо феноменално и се качи на почетната стълбичка – допълни Хорнер.
Англичанинът каза още, че KERS-ът в колите е работел добре през първата половина от дистанцията, но след това отново е създал грижи. В Ред Бул ще направят всичко възможно да оправят проблемите си със системата през трите седмици до следващия кръг в Турция.
Състезанието на Уебър пък бе истински вълнуващо, след като австралиецът остана едва 18-и на грида.
– При първото си влизане в бокса допуснах грешка, а и гумите ми бяха напълно износени, но всъщност надпреварата за мен започна точно от там. Да видиш Р17 (17-а позиция) на дисплея си след 15 тура не е най-хубавото нещо на земята, но внезапно се почувствах наистина удобно в болида. Имах няколко комплекта меки гуми, останали от квалификацията, което определено ми помогна. Може пък това да е начинът! Пропускаш тренировката за място и се бориш след това! Шегата настрана, момчетата свършиха невероятна работа. Представянето ми днес бе за тях, както и за хората във фабриката – заяви Уебър.